بوشهر - مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: صدور سند مالکیت در استان بوشهر در سریع‌ترین زمان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر پیر هادی صبح پنجشنبه در نشست با مسئولان شهرستان تنگستان اظهار داشت: تسریع در صدور سند اراضی مالکیت مردم را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی با تشریح عملکرد ثبت اسناد و املاک اضافه کرد: برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر از طریق بنیاد مسکن و بدون احداث بنا شهروندان می‌توانند تقاضای ثبت اراضی بدهند و در کمترین زمان ممکن ثبت اسناد اقدام به صدور سند مالکیت می‌کند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر، ارائه خدمات به صورت الکترونیکی به صورت ویژه دنبال می‌شود و در این راستا طرح‌های مهمی را در دست اجرا داریم.

عبدالحسن رفیعی‌پور فرماندار تنگستان نیز در این نشست با تقدیر از تلاش‌ها و همکاری خوب و مؤثر ثبت اسناد و املاک اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشتر اراضی واقع در شهرها فاقد سند ثبتی بوده و برای اخذ پروانه ساختمانی با مشکل مواجه هستند، تمهیداتی اندیشیده شود تا مالکین برای ساخت و ساز با مشکل مواجه نباشند.

در این نشست که مسئولان بنیاد مسکن، شهردار و شورای اسلامی شهر اهرم حضور داشتند در خصوص همکاری روستاییان برای اخذ سند مالکیت و تک برگ نمودن اسناد دفترچه‌ای بحث و تبادل نظر شد.