معاون رییس جمهوری و رییس سازمان تربیت بدنی در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و تقدیر از همراهان و خدمتگزاران صدیق ورزش بویژه روسای فدراسیون ها ، مربیان ، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور ، ابراز امیدواری کرد که با تلاش جمعی ، سال 86 نیز سرشار از موفقیت و پیروزی برای جامعه ورزش و تداوم حرکت های توسعه ای باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری سازمان تربیت بدنی، محمد علی آبادی با اشاره به اینکه سال 86 ، سال ورزش است ، از همراهی های صمیمانه دولت و مجلس در پیشبرد برنامه های توسعه ای و زیرساختی ورزش تشکر کرد و عنوان داشت : بی شک در سایه توجه اساسی دولت نهم به ورزش و توزیع عادلانه امکانات و گسترش اماکن ورزشی در کشور و بویژه مناطق محروم که با همراهی های مثبت و مؤثر مجلس شورای اسلامی همراه است ، سازمان تربیت بدنی بیش از پیش می کوشد تا به وظایف خویش در جهت پاسخگویی به نیازهای موجود و رفع مسایل و کمبودها قدم برداشته و با فرصت سازی های لازم ، زمینه مشارکت مردم و بخش خصوصی را در طرح ها و برنامه های توسعه ای ورزش کشور به لحاظ گسترش امکانات و تجهیزات زیرساختی فراهم کند .
در این خصوص باید اشاره کنم که در سال 85 ، 700 پروژه ورزشی به بهره برداری رسید و 1000 پروژه نیز کلید خورد.
بدیهی است مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش ، بهره های خاص خود را خواهد داشت و سازمان تربیت بدنی می کوشد در جهت اصل 44 قانون اساسی و منویات مقام معظم رهبری ، با اعطای تسهیلات لازم از محل بند " ز" تبصره ۱۶ بودجه ، زمینه سرمایه گذاری و حضور پررنگ بخش خصوصی در ورزش کشور را فراهم کند . به نوعی می توان گفت سال 86 ، سال شروع خصوصی سازی در عرصه ورزش کشور است .
مهندس محمد علی آبادی در قسمتی دیگر از پیام خویش به مناسبت سال نو آورده است : سازمان تربیت بدنی کسب مقام ششم بازیهای آسیایی دوحه قطر را سکوی پرتابی می داند در جهت نیل به جایگاههای بهتر آسیایی و جهانی و از همین رو نیز برنامه 4 ساله از دوحه تا " گوانگ جو 2010 چین " در دستور کار قرار گرفته است تا در سایه راهبردی روشن و حرکت برنامه ای ، حضور در جمع 4 تیم برتر بازیها مورد توجه قرار بگیرد . از سوی دیگر سال 86 به جهت کسب سهمیه های المپیک 2008 برای ورزش ایران از اهمیت بسزایی برخوردار است که امیدوارم با تلاش بی وقفه فدراسیون ها و اعضای تیم های ملی ، ورزشکاران کشورمان در سطح کمی  موفق به اخذ سهمیه این بازیها شوند  تا با توجه جدی سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک به مقوله آماده سازی و تدارک تیم ها ، کاروان ورزش ایران در سطح کیفی بالا آماده حضور در این بازیها شود .
البته در عرصه رویدادهای برون مرزی ، کسب مقام پنجم بازیهای آسیا و اقیانوسیه توسط ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان نیز حائز اهمیت بود که امیدوارم این موفقیت ها همچنان تداوم داشته باشد .
وی در عین حال سال 85 را سال حضور جدی بانوان در عرصه ورزش کشور دانسته و تصریح کرده است : در راستای دستیابی به یکی از سکوهای سوم و چهارم بازیهای آسیایی گوانگ جو ، روی ورزش بانوان حساب جداگانه ای گشوده ایم و بدیهی است با سرمایه گذاری لازم در این بخش ، زمینه ای را فراهم خواهیم کرد تا بانوان ورزشکار ایران با رعایت موازین شرعی با حضور در میدان های مختلف ، کیفیت فنی خود را ارتقاء بخشند .
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان تربیت بدنی در پایان پیام خویش از کارکنان خدوم و ساعی سازمان ورزش قدردانی کرده و برای جملگی خدمتگزاران ورزش کشور از خداوند منان ، توفیق و سربلندی را مسئلت نموده است .