گرمسار - مردم متدین و روزه‌دار گرمسار با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس با آرمان‌های امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی و همچنین مردم مظلوم فلسطین بار دیگر تجدید بیعت کردند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها -سمیه اصغری: خیابان‌های منتهی به مصلای گرمسار همزمان با ظهر آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال ۹۸ مملو از جمعیت بود مردمی که آمده‌اند بار دیگر فریاد خشم خود را بر مستکبران و ایادی آنها سر دهند.

مردم گرمسار با دهان روزه و در گرمای زبانزد این شهرستان کویری بار دیگر آمدند تا حماسه آفرینی کنند، حماسه‌ای از جنس مردم مقاوم کویر نشین با دل‌های آسمانی و حماسه از جنس مشت‌های گره کرده امت مسلمان ایران اسلامی و فریاد خشم بر سر تمام ظالمان عالم به خصوص رژیم غاصب صهیونیستی.

پاسخ مردم به طرح معامله قرن

گرمساری‌ها همیشه در صف نخست هستند و بارها و بارها نشان داده‌اند که اهل حماسه آفرینی‌اند و هیچ گاه میدان را خالی نمی‌کنند، امروز هم بار دیگر سربلند از آزمون روز قدس ۹۸ در آمدند تا این پیام را به دشمنان بدهند که تا خون در رگ‌هایشان دارند از آرمان‌های انقلاب دست بر نمی‌دارند.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار مهر، گفت: روز قدس امسال دارای حساسیت و ویژگی خاصی است چرا که استکبار جهانی به خصوص آمریکا جنگ اقتصادی خودش را به صورت آشکارا نمایان کرده است و از سوی دیگر نیز طرح معامله قرن را مطرح می‌سازد تا بتواند برای اسرائیل حاشیه امنی ایجاد کند.

غلامرضا کاتب با بیان اینکه طرح معامله قرن توطئه و شیطنت جدیدی از سوی آمریکا است، تاکید داشت: آمریکا این طرح را در حالی شکل داده که امروز ملت ایران اسلامی پاسخ آن را با قدرت و شدت دادند.

مردم به انقلاب علاقه دارند

رئیس شورای اسلامی شهر گرمسار نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تقدیر از حضور مردم د، راهپیمایی روز قدس گفت: مردم اسلام را دوست دارند و این انقلاب متعلق به مستضعفان است، لذا امت اسلامی همواره بر آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند.

حجت الاسلام حسن همتی بیان کرد: کسانی که امروز شعارهای متفرقه می‌دهند و هراس از ناو های آمریکایی دارند پدیده‌ای جدید نیستند این افراد هم پیش و هم پس از انقلاب حضور داشتند و مردم کاملاً ان ها را شناخته و خط شأن را از آنها جدا کرده‌اند و اکنون به میدان آمده‌اند تا بگویند از ناوها و سربازان آمریکایی نمی‌ترسند.

وی با بیان اینکه مردم گرمسار امروز آمده‌اند تا بگویند اهل ایستادگی هستند، گفت: هرچه آمریکا و ایادی آن در منطقه بیشتر جولان دهند، مردم ما مصمم‌تر برای مبارزه با آمریکا می‌شوند.

همتی با بیان اینکه همه اقشار مردم ایران امروز دانا و بصیر هستند، تاکید کرد: در این بین نقش جوانان پررنگ‌تر از سایر اقشار است چرا که آگاهی جوانان بیشتر است و شور و انرژی جوانی دارند و ما نیز امیدواریم بیشتر شاهد حضور این افراد باشیم چرا که همین حضور است که دشمنان را ناامید و منکوب می‌کند.

اسرائیل رژیمی سفاک است

سرهنگ ناظریه فرمانده سپاه ناحیه گرمسار نیز در این راهپیمایی ضمن اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره نابودی اسرائیل غاصب در ۲۵ سال آینده به خبرنگار مهر، گفت: روزشماری برای نابودی اسرائیل غاصب توسط مردم ایران اسلامی آغاز شده و این رژیم سفاک تا نابودی راه چندان زیادی ندارد.

ناظریه با تقدیر از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس، بیان کرد: مردم به خوبی وظیفه خود را در حمایت از فلسطین و مقاومت در برابر استکبار انجام داده‌اند و همین حضور پرشور در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی در واقع رسالت امت مسلمان است که به درستی از پس آن برآمده‌اند.

وی با بیان اینکه بصیرت ویژگی ممتاز مردم ایران اسلامی است، افزود: مردم ما تا نابودی کامل اسرائیل همه ساله در میدان حضور پرشور خواهند یافت و این امر نشان دهنده عمق بصیرت مردمی است.

روز قدس اقدام برجسته امام (ره) بود

فرماندار گرمسار نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه روز قدس یکی از اقدامات برجسته امام خمینی (ره) در مقابل جهان استکبار است، گفت: امام خمینی (ره) در اقدامی هوشمندانه از مسلمانان خواست که جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری و در این روز از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.

وحید رجایی بیان کرد: روز قدس یک روز جهانی است و تنها به مردم قدس اختصاص ندارد بلکه متعلق به جهان اسلام است و لذا ما اعتقاد قلبی داریم که روز قدس روز مبارزه جهانی با جهان استکبار محسوب می‌شود.

وی روز قدس را یکی از برجسته‌ترین یادگارهای امام راحل دانست و اضافه کرد: خیلی از حکومت‌ها و خیلی از سیاست‌ها مایل بودند که مسئله فلسطین فراموش شود و این امر با ایستادگی ملت شریف ایران و مبارزه با جهان استکبار محقق نشد و همواره جمهوری اسلامی ایران پرچم فلسطین را برافراشته است.

مردم گرمسار امروز دوشادوش سایر ملت ایران اسلامی و مسلمانان جهان نشان دادند که برای حضور همیشه در صحنه حاضر هستند گرمساری‌ها بار دیگر حماسه مشت‌های گره کرده خود را به رخ جهانیان کشیدند تا بدانند فلسطین تنها نیست.