بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر در اجرایی شدن گام دوم انقلاب پیشتاز و پیشگام باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر دوشنبه در آیین رونمایی از سند و نقشه راه استان بوشهر در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال عمر خود موفقیت‌های بسیاری را در زمینه‌های مختلف داشته است.

وی به سختی‌ها و مشکلات انقلاب در طول این سال‌ها اشاره کرد و ادامه داد: استکبار جهانی در این ۴۰ تلاش گسترده‌ای برای مقابله با این نظام و انقلاب داشته است ولی در این راه ناکام بوده و انقلاب ما به پیروزی رسیده است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه نابودی انقلاب اسلامی مهمترین هدف استکبار به سرکردگی آمریکا بوده است، افزود: دشمن با راهبردهای تهاجم سخت، نیمه نخست، عملیات تروریستی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، علم و فناوری استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش داشت تا نظام جمهوری اسلامی به چهل سالگی نرسد، اضافه کرد: ایران اسلامی با وجود جنگ و مشکلات عدیده، هم مقاومت و هم پیشرفت‌های قابل توجهی در همه بخش‌ها داشته است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه دشمنان نگران پیشرفت‌های یران در ۴۰ سال آینده هستند، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب بر اساس اندیشه‌های مقام معظم رهبری از زمان سال‌ها جلوتر است که باید به صورت مطلوب مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر در زمینه‌های مختلف در کشور الگو و پیشتاز است، تصریح کرد: باید به گونه‌ای اقدام شود که استان بوشهر در اجرایی شدن گام دوم انقلاب پیشتاز و پیشگام باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در عرصه تحقق اجرایی در بوشهر گفت: سند بیانیه گام دوم انقلاب باید توسط نخبگان و اندیشمندان مورد توجه قرار بگیرد.