بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواستار تلاش برای رفع مشکلات جوانان شد و گفت: مسئولان تلاش کنند تا مشکلات آب استان بوشهر حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر بوشهر ضمن تبریک به این مناسبت اظهار داشت: ماه رمضان ماه پرخیر و برکتی است و امیدوارم بهره کافی را از این ماه برده باشید.

وی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم خاطرنشان کرد: مومنان همچنان باید حالت معنوی ماه مبارک رمضان را برای خود حفظ کنند و تربیت یافته‌گان این ماه با عظمت باید تلاش کنند رمضانی بمانند.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره امام و تبریک سالروز ولایت مقام معظم رهبری اضافه کرد: دشمنان از همه ظرفیت‌ها برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب استفاده می‌کنند ولی جهان اسلام پیروز است.

وی خواستار تلاش همه مسئولان برای رفع مشکات استان شد و ادامه داد: مسئولان باید در حل مشکلات و حمایت از جوانان تلاش و کوشش کنند و از همه ظرفیت‌ها در این راستا استفاده شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری آب را یکی از چالش‌های اساسی در استان بوشهر دانست و افزود: حل مشکلات آب آشامیدنی شهرها و روستاهای استان بوشهر باید با جدیت پیگیری شود.

وی خواستار بهبود وضعیت اشتغال جوانان شد و گفت: مسئولان باید با جدیت پیگیر حمایت از جوانان، حل مشکلات گرانی و رسیدگی به فقرا و مستمندان باشند.