بوشهر - فرماندار شهرستان کنگان گفت: زیرساخت‌های روستایی شهرستان کنگان توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله نوروزی ظهر یکشنبه در دیدار با اهالی روستای نخل غانم اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف مسئولان شهرستان ایجاد ارتباط دو سویه مردمی است.

وی با بیان اینکه دیدارهای مردمی روند خدمت‌گذاری را اثر بخش تر می‌کند افزود: دیدارهای مردمی موجب کم شدن فاصله مردم و مسئولان می شود و مردم می‌توانند از فضای نزدیک با مسئولان شاهد پیگیری مسائل خود باشند.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: دیدار چهره به چهره ضمن آشنایی هرچه بیشتر مسئولان با مشکلات جامعه زمینه ساز شفاف‌تر شدن عملکرد دستگاه‌های اجرایی نیز می‌شوند.

وی با بیان اینکه روستا رکن اصلی تولید و ضامن امنیت غذایی و حفظ استقلال کشور است گفت: در صورت اختصاص زمین برای احداث چمن ورزشی روستا از طریق دهیاری و شورای اسلامی روستا، اعتبار مورد نیاز آن از طریق فرمانداری تأمین خواهد شد.

نوروزی با بیان اینکه حضور و مشارکت مردم روستای نخل غانم در برنامه‌ها مثال زدنی است افزود: مبلغی برای تکمیل پیاده روسازی و خیابان ساحلی در نظر گرفته شده است که بنیاد مسکن کار آن را انجام خواهد داد. برگزاری برنامه‌های نشاط اجتماعی در این روستا قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید نسبت به ایجاد بوستان امید، آسفالت کوچه‌ها و معابر روستا، اقدامات خوبی انجام شده است. از محل پروژه‌های نفت در بخش توسعه روستایی نیز اقداماتی در روستای نخل غانم انجام خواهیم داد.

فرماندار شهرستان کنگان تصریح کرد: مطالبات مطرح شده توسط مدیران بررسی و اقدامات عاجل صورت گیرد.

در ابتدای این دیدار دهیار، اعضا شورای اسلامی و اهالی روستای نخل غانم به بیان نظرات و مسائل و مشکلات خود پرداختند.