خرم‌آباد- معاون پیشگیری بهزیستی لرستان از برگزاری دوره رایگان آموزش پیشگیری از خودکشی و مشاوره‌های فردی در مناطق سیل‌زده خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابتسام داشی با اشاره به اقدامات پایگاه سلامت اجتماعی افلاک اندیشان آینده سبز اظهار داشت: این پایگاه در خصوص خانواده‌های سیل زده اسدآبادی و کرگانه اقدام به برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از خودکشی و مشاوره‌های فردی رایگان به چهل نفر به مناسبت هفته بهزیستی کرده است.

وی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی چگونگی مقابله با بحران‌های طبیعی، پیش از ازدواج، برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد و نمایشگاه و همچنین مسابقه نقاشی با اهدا جوایز، برگزاری همایش نسیم مهربانی با حضور مدیرکل بهزیستی استان، برگزاری جشن دهه کرامت و کارگاه آموزشی مهارت نه گفتن از جمله اقدامات انجام شده این پایگاه بوده است.

معاون پیشگیری بهزیستی لرستان با اشاره به بازدید و پیگیری مشکلات سیل زدگان و اهدای مبلغ پنج میلیون تومان به یک خانواده نیازمند گفت: همچنین اهدا ۷۵ سرویس آشپزخانه، اهدا ٢٠ گلیم فرش، اهدا پتو و کولر، توزیع بسته بهداشتی و مواد شوینده و غذایی به بچه‌های بی بضاعت از دیگر اقدامات این پایگاه در این مناطق سیل زده بوده است.