آیت الله صدیقی در نشست کمیته برگزاری همایش فرماندهی و مدیریت از منظر امیرمومنان(ع) گفت: امیر مومنان به مصداق آیۀ شریفه انما ولیکم الله والرسوله جریان علوی را تا روز قیامت تثبیت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش علمی پژوهشی مدیریت و فرماندهی از منظر امیر مؤمنان برگزار می‌شود. اولین نشست کمیته برگزاری همایش ملی فرماندهی و مدیریت از منظر امیرمومنان علی (ع) با حضور دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر آیت الله صدیقی برگزار شد.

در این نشست که ظریف منش مدیرعامل بنیاد بنیاد بین المللی غدیر و نمایندگان برخی دانشگاه‌های کشور نیز حضور داشتند، آیت الله صدیقی دبیرکل بنیاد از اهتمام حاضران به غدیر و امیر مؤمنان علی علیه السلام و تمهید مقدمات لازم برای برگزاری همایش علمی پژوهشی مدیریت و فرماندهی از منظر مولای متقیان امیر مؤمنان علیه السلام تقدیر و تشکر کرد.

آیت الله صدیقی گفت: وجود مقدس امیرمومنان علی علیه السلام تنها شخصیت در میان انبیا و اوصیا هستند و به عنوان یک انسان کامل همۀ سعادت‌ها و کمالات در وجود نازنین این دردانۀ هستی متجلی شده است.

وی ادامه داد: وجود مقدس امیر مؤمنان به مصداق آیۀ شریفه انما ولیکم الله والرسوله جریان علوی را تا روز قیامت تثبیت کرده است.

وی اظهار داشت: این اقدام شما در برگزاری این همایش کار بسیار خوبی است و قطعاً دست قدرت خداوند متعال بالای سرشماست و نور هدایت در مسیر کار و امدادهای غیبی قرین کار شماست و و به امید حق در این امر مهم موفق خواهید بود.