قرچک- فرماندار پیشوا گفت: نبود تخت بیمارستان یکی از مهم ترین مشکلات پیشوا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران که با حضور محمد باقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران، سید حسین نقوی حسینی، نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین و مدیران استانی و شهرستانی در سالن ملایک قرچک برگزار شد، طی سخنانی گفت: شهرستان پیشوا با مشکلاتی از لحاظ امکانات مواجه است که نگاه ویژه مسئولین را می طلبد.

وی نبود تخت بیمارستان را اولین و مهم ترین مشکل شهرستان پیشوا عنوان کرد و بیان داشت: عدم تعیین حق آبه کشاورزان از سد ماملو نیز موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود.

فرماندار پیشوا در ادامه با بیان اینکه اصلاح خطوط و شبکه های آب رسانی،توسعه محورهای مواصلاتی و تکمیل پل های قلعه سین و محمد آباد را بسیار مهم دانست و عنوان داشت: اصلاح و برطرف کردن این موارد برای توسعه خطوط ریلی از مهم ترین مشکلات شهرستان پیشوا محسوب می شود.

عباسی گفت:با توجه به ظرفیت مناسب منطقه و شهرستان که دولت طرح احداث پارک لجستیک کشاورزی در پیشوا و ۱۵ نقطه کشور را مصوب نموده، اجرایی گردد.

فرماندار پیشوا اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های منطقه برای برون رفت از شرایط اقتصادی موجود کشور و کاهش اتکا به صنعت نفت که مورد هدف و دستاویز دشمن برای ضربه به کشور و مردم است، به تقویت عرصه و حوزه کشاورزی بخصوص توسعه گلخانه ای توجه ویژه و اقدامات مشوقانه بیشتری برای کشاورزان زحمتکش انجام شود که در این زمینه آمادگی ارائه طرح به ویژه راه اندازی توریسم کشاورزی را داریم.