گرگان- شهردار گرگان گفت: سایت بالن سواری گرگان طی دهه ولایت و کرامت راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا دادبود شامگاه شنبه در صحن علنی شورای شهر گرگان در خصوص برخی از پروژه های شهرداری اظهارکرد: پروژه بالن سواری که قرار بود در عید امسال افتتاح شود به دلیل برخی از مسائل به تأخیر افتاد.

وی توضیح داد: سرمایه گذار پروژه بالن را در موعد مقرر تهیه کرد اما به دلیل این که این بالن ساخت ایران بود، سازمان هواپیمایی کشور با آن مخالفت و ادامه کار منوط به چندین بار تست و آزمایش شد.

دادبود گفت: سرمایه گذار چندین بار بالن را تست کرده و طی این هفته هم تست نهایی خواهد شد و بعد از تأیید سازمان هوایی کشور به گرگان منتقل و در دهه ولایت و امامت راه اندازی می شود.

وی تصریح کرد: پروژه شهربازی هم پیشرفت خوبی داشته و مجوزهای اولیه آن اخذ و سرمایه گذار هم انتخاب شده است.

دادبود بیان کرد: به دلیل این که برخی از این استاندارهای جهانی دستگاه ها باید توسط شرکت های خارجی تأیید شود به دلیل تحریم ها این مسأله با برخی از مشکلات روبرو شده و سرمایه گذار در صدد برطرف کردن آن است.

شهردار گرگان با بیان این که فاز اول پروژه امسال انجام خواهد شد، گفت: هفته آینده از سرمایه گذار دعوت شده تا توضیحات خود را از روند پیگیری اطلاع رسانی کند.

وی در خصوص پروژه تفریحی- تجاری در چهارشنبه بازار، بیان کرد: کارهای مقدماتی این پروژه انجام شده و بزودی با حضور یک مسئول کشوری کلنگ زنی می شود.

دادبود با بیان این که فراخوان پروژه سورتمه هم داده شده، در خصوص پروژه تله کابین گفت: ایراداتی را سازمان جنگل ها به این طرح گرفته بود که باید برطرف شود.

وی تصریح کرد: پروژه تله کابین در دل پروژه ۶۰۲ هکتاری ناهارخوران گنجانده شده و بعد از برطرف کردن اشکالات اجرا می شود.

شهردار گرگان متذکر شد که تأخیر در اجرای پروژه ها به دلیل پروسه اداری آن ها بوده است.