شیراز- رئیس بسیج رسانه استان فارس از کسب رتبه اول بسیج رسانه استان در سطح کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، اژدری یکشنبه در نشست خبری  به مناسبت روز خبرنگار گفت: سال گذشته 18 کانون بسیج رسانه در سراسر فارس راه اندازی شده و با اقداماتی که صورت گرفت  بسیج رسانه استان در سال گذشته رتبه اول را در سطح کشور کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه تدوین طرح جامعی برای وفاق  به منظور مقابله با جنگ نرم دشمن در حال آماده سازی و اجراست، بیان کرد:  برای مسائل رفاهی اهالی رسانه نیز اقداماتی صورت گرفته ازجمله هماهنگی با یکی از بانکها برای پرداخت وام قرض الحسنه که امیدواریم اقدامات مختلف دیگری نیز بتوانیم  انجام دهیم.

رئیس بسیج رسانه استان فارس در ادامه سخنان خود از برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر نیز خبرداد و گفت: پیش از این جشنواره مذکور در سطح  استانی نیز برگزار شد  اما امسال همکاری خوبی از سوی سایر ارگان ها مشاهده نشد از این رو جشنواره ابوذر امسال فقط به صورت کشوری برگزار می شود.

اژدری  محورهای جشنواره  را دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، محرومیت زدایی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، بسیج و حوزه اقدام، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن شناسی، موضوعات آزاد اجتماعی و بخش ویژه شامل گام دوم انقلاب اعلام کرد و  گفت: محتواهای این جشنواره شامل خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت و مقاله، عکاس و موشن گرافی است.

وی مهلت ارسال آثار را تا پایان آبان ماه اعلام کرد.