گناوه- فرماندار گناوه گفت: باتوجه به خدمات انجام گرفته دولت، مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات دولت را به مردم اطلاع رسانی کنند تا مردم در جریان این خدمات قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر،سید علی پاک نژاد صبح شنبه در دیدار مسئولان شهرستان با امام جمعه گناوه به مناسبت آغاز هفته دولت  با تبریک فرارسیدن این هفته با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در حوزه راه و شهرسازی در شهرستان گناوه گفت: جاده های گناوه – دیلم ، گناوه- میشان، گناوه –گره گچساران،گناوه – بندریگ، راه پدافند غیرعامل جاده ساحلی گناوه- مال قائد- قلعه حیدر از جمله پروژه های راه سازی است.

 وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان نیز در سال گذشته  افزایش تخت‌های ای سی یو، ایجاد مرکز ترمیم زخم در شمال استان، بازسازی و نوسازی بیمارستان های سوانح سوختگی و امیرالمونین انجام شد.

توسعه مراکز فرهنگی

فرماندار گناوه بیان کرد: در حوزه های خانه های بهداشت هم اتقافات خوبی افتاد و بازسازی خانه های بهداشت روستایی یا احداث خانه های بهداشت در سال گذشته انجام شد که ۴ واحد باقی مانده نیز امسال در دهه فجر به بهره برداری می رسند.

فرماندار گناوه گفت: در حوزه آموزش و پرورش ساخت مدارس و مراکز فرهنگی مانند تالار استاد بهزاد، احاث مرکز رفاهی فرهنگیان، احداث کلاس های درس، مدارس بخش ریگ و گناوه انجام شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر توسعه مراکز و زیرساخت های آموزشی در حوزه آموزش و پرورش،کسب رتبه های خوب در آزمون سراسری وافزایش شمار قبول شدگان و کسب رتبه های برتر در زمینه های مختلف در این حوزه در شهرستان صورت گرفته که قابل تقدیر است.

گسترش گازرسانی

پاک نژاد یادآور شد: در حوزه های مختلف عمران شهری اعتبارات خوبی در کمیته برنامه ریزی  در اختیار شهرداری های گناوه و ریگ قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: در زمینه آلایندگی و ارزش افزوده در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی انجام گرفت و آلایندگی در اختیار روستاها  و شهرها قرار گرفت.

فرماندار گناوه با اشاره به اقدامات گازرسانی در شهرستان ادامه داد: ۹۸ درصد شهرستان گناوه به شبکه گازرسانی متصل شده است و در تلاشیم تا دهه فجر امسال گازرسانی به شهرستان به طور کامل انجام شود.

پاک نژاد گفت: انتظار می رود افرادی که شبکه گازرسانی تا درب منازل آنها انجام شده هر چه سریعتر به شبکه متصل و از این نعمت بهره مند شوند.

فرماندار گناوه اظهار داشت: اشتغال زایی و پروژه های اقتصادی اساس کار مسئولان شهرستان است و سال گذشته تسهیلاتی در این رابطه در اختیار متقاضیان قرار گرفت .

وی گفت:احداث شهرک های شیلاتی، استفاده از انرژی های خورشیدی،احداث کارخانه جوجه کشی،کشتارگاه طیور،مصنوعات چوبی و پروژه های دیگر در شهرستان گناوه در نظر گرفته شده است.

تقویت سرمایه‌گذاری

پاک نژاد پیرامون سرمایه گذاری در شهرستان گفت: از همه مدیران درخواست می شود که از سرمایه گذاری  سرمایه گذاران استقبال و با آنها همکاری کنند و در رفع موانع سرمایه گذاری در شهرستان تلاش کنند.

وی تصریح کرد:دولت تدبیر و امید با وجود همه تحریم های ظالمانه دشمنان و مشکلات اقتصادی خدمات خوبی ارائه کرده و در شهرستان گناوه نیز همه مدیران با تلاش و همت در جهت خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند

فرماندار گناوه گفت: باتوجه به خدمات انجام گرفته دولت، مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات دولت را به مردم اطلاع رسانی کنند تا مردم در جریان این خدمات قرار گیرند.

وی از حمایت های همیشگی امام جمعه گناوه همراه با انتقادهای سازنده و راهگشا تقدیر و تشکر کرد.

برنامه‌های بزرگداشت هفته دولت در گناوه صبح امروز با تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای این شهرستان آغاز و فرماندار، امام جمعه و  مسئولان ادارات شهرستان بر مزار شهدای این شهر حاضر و با اهدای شاخه‌های گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس و شهیدان رجایی و باهنر تجدید میثاق کردند  ودر پایان این آیین زیارت عاشورا در حسینیه امام زاده سلیمان بن علی ( ع ) برگزار شد.