بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دشمنان اسلام به اشکال مختلف در صدد نابودی اسلام ناب و مکتب حسینی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح شنبه در همایش طلایه‌داران تبلیغ در بوشهر اظهار داشت: بسیاری از صادقان سلوک معرفت و عرفان و بزرگان عرصه طریق کمال همگی معتقدند که بال پرواز صعود در حب‌الحسین است.

وی اضافه کرد: پیامبر خاتم محمد مصطفی (ص) هم تاکید دارند که محب حسین محبوب خدا است. محبت حقیقی محبی است که قلب و زبان محب در طریق سلوک محبوب است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: انسان که در دنیا از سلوک محبت حسینی محبوب خدا شد، اگر در این دنیا یک کار دیگر انجام دهد و آن روضه‌خوان امام حسین (ع) باشد آن وقت این محب که محبوب خدا است و در این دنیا در محبوبش ذوب شده در آخرت با هم محشور می‌شوند.

وی اضافه کرد: وجود مبارک حضرت امام حسین (ع) نعمت عظمای خداوند در عالم بشریت است. این نعمتی است که خداوند به ذاکرین حسینی داده است و توفیقی برای ما است که در دنیا محب‌الحسین باشیم و در آخرت محبوب و همراه و همنشین ابا عبدالله باشیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به اشکال مختلف در صدد نابودی اسلام ناب و مکتب حسینی هستند، افزود: بخشی با ایجاد شبهه است و بخشی نیز در پی تخریب سبک زندگی اسلامی و از بین بردن سیاست اسلامی هستند و سیاست کفر و نفاق را جایگزین کنند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران مظهر سبک زندگی اسلامی و مکتب حسینی است و تنها پرچم بالا و چراغ روشن اسلام ناب است، مقابله با این نظام و انقلاب را در دستور کار دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: این انقلاب فریاد ابا عبدالله است و باید برای مردم روشن گری کرد و برای مردم تبیین شود که این انقلاب ۴۰ سال مقاومت کرد و در مقابل تهاجمات مختلف دشمنان استان و ۴۰ سال آینده دوره پیشرفت و عدالت است.

وی اظهار داشت: این مشکلاتی هم که در کشور داریم مقداری به خاطر فشار خارجی و مقداری هم به خاطر مشکلات داخلی است که این دوران هم تمام می‌شود و به امید خدا فرج حاصل خواهد شد.