اردبیل - معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ارزش‌های والای اخلاقی و معنوی باید در تربیت نسل جوان برجسته‌ سازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شکر عبدی ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی سوگواره سراسری «احلی من العسل» عنوان کرد: برای دستیابی به عملکرد مطلوب در تربیت نسل جوان باید ارزش‌های معنوی و ویژگی‌های اخلاقی برجسته سازی شده و در اولویت قرار گیرد.

وی به برگزاری همایش سوگواره سراسری «احلی من العسل» در اردبیل اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین اهدافی که در برگزاری چنین همایش‌هایی دنبال می‌شود، توجه به مفاهیم اخلاقی و تصویرسازی گوشه‌هایی از واقعه کربلا در بین نسل جوان است.

عبدی از آمادگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برای برگزاری همایش «احلی من العسل» خبر داد و یادآور شد: برای ایجاد شور و شعور حسینی تمامی دستگاه‌های اجرایی باید دست به دست هم دهند تا به وظیفه خطیر فرهنگی و مذهبی خود جامه عمل بپوشانیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: در تربیت نسل جدید انقلاب باید شاخص‌ها و آرمان‌های والای انقلابی با محوریت فرهنگ عاشورایی مدنظر قرار گیرد و تحقق این موضوع از رسالت‌های خطیری است که بر دوش تک تک افراد سنگینی می‌کند.

عبدی ادامه داد: نهادینه سازی فرهنگ ولایتمداری و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در برگزاری برنامه‌های عزاداری باید در اولویت قرار گیرد تا به خروجی‌های مطلوبی که عامل کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد، دست یافت.