دشتی- فرماندار دشتی گفت: مدیران شهرستان در نشست‌های نامزدهای احتمالی انتخابات شرکت نکنند و طوری رفتار کنند که هیچ شبهه و جانبداری ایجاد نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام اظهار داشت: یکی از درس‌های مهم امام حسین (ع) برای همه انسان‌ها این بود که در زندگی آزاده باشند و تن به هیچ ذلت و خواری ندهند.

وی با بیان اینکه در گوشه گوشه عاشورا صبر و بردباری در برابر مشکلات بود، افزود: امروز برای اینکه در برابر مشکلات مقاومت کنیم نیاز به فرهنگ عاشورا داریم.

نادری خاطرنشان کرد: به فضل الهی کشور از این شرایط که دشمنان برای آن برنامه ریزی کرده‌اند عبور خواهد کرد در بخش تورم نقطه به نقطه به ثبات اقتصادی رسیدیم که قطعاً در حوزه بازار نیز تحولات شاهد خواهیم بود.

وی ضمن گرامیداشت دوازدهم شهریور ماه سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار انگلیس و تبریک هفته تعاون اظهار داشت: در حال حاضر ۴۹۰ تعاونی در سطح شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۲۲ تعاونی در یک سال گذشته به ثبت رسیده است که می‌طلبد این حوزه را تقویت کنیم تا شاهد رونق اقتصادی باشیم.

فرماندار دشتی با اشاره به اینکه امسال انتخابات مهمی در پیش داریم، خاطرنشان کرد: انتخابات فرصت تبادل آرا، ایجاد امید در جامعه، تجلی اقتدار و اعتماد ملی است و در هر کشور یکی از شاخصه‌های توسعه یافتگی میزان مشارکت مردم در عرصه سیاسی است.

نادری ادامه داد: در کشور ما نیز تاکنون انتخابات‌های زیادی برگزار شده و مردم همواره با حضور پر رنگ خود در این انتخابات‌ها مشارکت داشته‌اند امسال نیز قطعاً حضور آنها پررنگ‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود.

وی گفت: مدیران شهرستان در نشست‌های نامزدهای احتمالی انتخابات شرکت نکنند طوری رفتار کنند که هیچ شبهه و جانبداری ایجاد نشود.

نادری از تلاش‌های احسان رزمی نیا در سمت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تقدیر کرد و از نگاه ارزشمند وزیر کشور و استاندار بوشهر به نیروهای وزارت کشور تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: کسی که در وزارت کشور کار کرده است در همه زمینه‌ها اشرافیت دارد و می‌تواند در همه حوزه‌ها موفق باشد.

نادری اظهار داشت: معاون عمرانی فرماندار تنها چهار ماه در حوزه سیاسی کار کرده است و متخصص در حوزه عمرانی است که سابقه کار در دفتر فنی نیروگاه اتمی، آب و فاضلاب روستایی استان، ناظر فنی بنیاد مسکن استان، کارشناس حوزه برنامه ریزی فرمانداری دشتستان و بخشدار بوشکان دارد.

فرماندار دشتی اظهار کرد: معاون سیاسی نیز از نیروهای توانمند، جوان و پرتلاش وزارت کشور است که سابقه کار در شهرستانهای جم، دیر و بوشهر در کارنامه خود دارد.

وی اضافه کرد: یکی از کارکردهای ما توانمندسازی نیروهای انسانی برای اداره کشور، استان و شهرستان باشد که می‌طلبد از افراد و تجربه‌های آنها در حوزه‌های مختلف استفاده شود.

نادری یادآور شد: افرادی که برای پست معاونت فرمانداری معرفی شدند توانمند و از سرمایه‌های استان و شهرستان می‌باشند.

وی ادامه داد: در هفته دولت امسال بالغ بر ۲۶۰ میلیارد تومان در سطح شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد که از اطلاع رسانی مطلوب کمیته ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد هفته دولت، روابط عمومی‌های فرمانداری، شهرداری خورموج، آب و فاضلاب روستایی و دامپزشکی به واسطه انعکاس مطلوب خبرها تقدیر و تشکر می‌شود.

نادری یادآور شد: انتظار داریم مدیران در فضاهای مجازی به شبهات و سوالات مردم پاسخگو باشند.

وی اضافه کرد: همه مدیران شهرستان باید با هماهنگی بخشداران در سطح روستاها نسبت به برپایی میز خدمت اقدام کنند.

نادری بیان کرد: در حوزه اقتصادی کارهای خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته و بر اساس ارزیابی وزارت کشور که در همه بخش‌ها می‌باشد این فرمانداری در دو سال اخیر رتبه اول در سطح استان کسب کرده است.