تنکابن -مدیر آموزش و پرورش تنکابن گفت: دبیرستان شهید رزاقی نشتارود که با حکم یک دستگاه پلمب شده، هنوز بازگشایی نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا سعدی پور ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه در آستانه بازگشایی مدارس نگران وضعیت دبیرستان شهید رزاقی نشتارود هستیم افزود: این دبیرستان با حکم بنیاد اقتصادی کوثر پلمب شد و با هماهنگی مدیرکل آموزش و پرورش برای معاوضه زمین مکاتباتی انجام شد ولی هنوز به نتیجه نرسیده است و از مسئولان برای بازگشایی این مدرسه و جلوگیری از پیامدهای احتمالی تقاضای همکاری داریم.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش شهرستان تنکابن با دارا بودن ۲۷ هزار دانش آموز، هزار و ۸۰۰ نفر شاغل و سه هزار نفر بازنشسته مشغول فعالیت های آموزشی و تربیتی در ۲۲۶ مدرسه در سال تحصیلی جدید خواهد شد و این درحالی که سال گذشته بالغ بر ۸۰ نفر دانش آموز به المپیاد های علمی کشوری راه یافتند و ۸۰ نفر رتبه های برتر در کنکور سراسری داشته ایم .
 
سعدی پور در ادامه با اشاره به اجرای پروژه مهر افزود: پروژه مهر نماد برنامه ریزی ، سازماندهی، مدیریت،هماهنگی و ارزیابی عملکرد است و اثربخشی نظام تعلیم و تربیت را میسر خواهد کرد.

مدیر آموزش و پرورش تنکابن گفت: مراسم ویژه بازگشایی مدارس در مناطق مختلف شهرستان برگزار می شود.