گناوه- فرماندار سابق گناوه و فرماندار فعلی کنگان گفت: گام‌های بلندی برای توسعه زیرساخت‌ها و ارتقای شهرستان گناوه برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک نژاد صبح پنجشنبه در آیین تقدیر از تلاش های وی در دوران تصدی مسئولیت فرمانداریاین شهرستان در سالن فنی حرفه ای با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس با دعوت از همه اقشار بخصوص مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برای حضور پرشور در برنامه های این هفته اظهار داشت:امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس است و همه مدیون و مرهون خون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه در مدت مسئولیت فرمانداری تمام سعی و توان و تلاش من بر حل مشکلات مردم بوده است  افزود: از سال ۹۵ که کار خود را به عنوان فرماندار در خدمتگزاری به مردم در گناوه آغاز کردم همواه خود را یکی از مردم این شهرستان دانسته و این شهر را وطن دوم خود می دانم و در آینده نیز اینچنین خواهد بود.

فرماندار سابق گفت: با کمک و همت همه دستگاه‌ها و نهادها و مسئولان شهرستان کارهای خوبی در این مدت در شهرستان گناوه انجام گرفت که از همکاری و همراهی همه ادارات در این مدت تقدیر می کنم.

وی بیان کرد: در دوران فرمانداری همواره سعی کردم که هرگز خود را برتر از دیگران ندانم و با همدلی و همیاری هم کارها را انجام دهیم.

فرماندار سابق گناوه اضافه کرد: ادای احترام به شهدا ایثارگران و جانبازان و تکریم خانواده های آنها به عنوان صاحبان اصلی انقلاب  اولویت و وظیفه ما و سرلوحه کار بوده و همواره نیز خواهد بود.

وی گفت: شفافیت با مردم، ارتباط ویاری جستن از خدا، تلاش برای جذب حداکثری اعتبارات برای شهرستان، حضور مستمر بین مردم و پیش قدم بودن در این امر با همراهی مسئولان ادارات  از مواردی بود که در این مدت همواره به آن اهتمام شد.

پاک نژاد تصریح کرد: اجرای پروژه های اقتصادی، اجرای طرح های شهرک های شیلاتی رودشور و جزیره جنوبی و شمالی و شهرک‌های کشاورزی گوابین، محمدی و بینک و سه روستای بدون بیکار با هدف رونق گردشگری شهرستان از دیگر اقدامات است که برخی انجام و برخی نیز در دست اقدام است.

 فرماندار سابق گناوه با اشاره به نمونه هایی از عملکرد دوران تصدی مسئولیت اضافه کرد: اجرای پروژه های عمرانی  روستاها وآسفالت معابر روستایی، گازرسانی، مخابرات،برق  از موارد انجام گرفته است.

وی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی در شهرستان گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و رونق این برنامه ها از دیگر موارد بود که نه تنها این برنامه ها کاهش نداشت بلکه شاهد رونق برنامه های فرهنگی در زمینه های مختلف کتابخوانی،نمایش وسایرموارد در سطح شهرستان گناوه بودیم.

پاک نژاد گفت: شهرستان گناوه دراین مدت دارای سه خانه جوان در شهر گناوه، شهر بندرریگ و اولین خانه جوان روستایی کشور در روستای چهارروستایی شد.

وی خاطر نشان کرد: مردمداری و تعامل با مردم از مهمترین موارد مدنظر و توصیه شده به مدیران دستگاه های مختلف در دوران تصدی مسئولیت  بوده وهمواره  سعی  در عمل به این مورد  بوده است.

فرماندار سابق گناوه یادآور شد:پرهیز از دادن قول های ناممکن، ارتباط موثر با رسانه ها،تشکیل شورای فرهنگ ایثار و شهادت که از شوراهای برتر است،تنظیم سند نظام نامه سلامت که با تشکیل تیم بسیار خوبی در این امر شهرستان گناوه بسیار موفق بود، کارهای انجام گرفته در حوزه آموزش و پرورش،امنیتی، بازار، آب و فاضلاب ، گاز ، آب و مخابرات از دیگر موارد در این مدت بود.

وی گفت:شهرستان گناوه از شهرستان های مهم و گردشگرپذیر در سطح کشور است که به همین منظور و جهت هماهنگی لازم دستگاه های مختلف  ستاد خدمات سفر شهرستان به صورت مستمر تشکیل شد و امید است در آینده نیز این روند ادامه یابد.

وی در پایان گفت: از همراهی همه مسئولان، دستگاه ها و نهادها که در این مدت با فرمانداری در راستای خدمت بهتر به مردم و انجام وظایف همکاری کردند و بخصوص مردم نجیب و خونگرم گناوه که من را به عنوان فرزند خود پذیرفتند تقدیر و تشکر می کنم و همواره خود را فرزند این مردم می‌دانم.

در این آیین مدیران ادارات ودستگاه ها ونمایندگان اقشار و گروه‌های مختلف  به بیان خاطرات و دیدگاه های خود از دوران فرمانداری سید علی پاک نژاد در گناوه پرداختند و از تلاش و زحمات چندین ساله وی تقدیر کردند و در پایان با اهداء لوح سپاس از زحمات وی تقدیر شد.

سید علی پاکنژاد از فروردین ۹۵ فرماندار شهرستان  گناوه بود که از ۲۵ شهریور ۹۸ سرپرستی فرمانداری کنگان را بر عهده گرفت و غلامرضا مهرجو به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان گناوه معارفه شد.