کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای جدید خود را در خصوص باشگاه‌های دسته اولی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام شد که به شرح زیر است:

* در پی شکایت محمد آشتیانی از باشگاه بادران، این باشگاه به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته  و پرداخت ۲ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت میلاد نوری از باشگاه رایکا بابل، این باشگاه به پرداخت ۸۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم و در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه توسط خواهان کمیته با تکلیفی مواجه نمی باشد.

* براساس رای صادر شده در پرونده شکایت بهتاش میثاقیان از باشگاه بادران، این باشگاه به پرداخت ۲۵۶ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال هزینه دادرسی محکوم شد.

* با توجه به شکایت امیرحسین صدقی از باشگاه بادران، این باشگاه به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲ میلیون ریال هزینه دادرسی محکوم شد.

* در پرونده شکایت مجتبی محبوب مجاز از باشگاه بادران ، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزارریال هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم می گردد.

* در پی شکایت فرشاد طیبی پور از باشگاه بادران، این باشگاه به پرداخت ۱۳۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال هزینه دادرسی محکوم شد.

* براساس رای صادر شده در پرونده شکایت محمود یاوری از باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز، این باشگاه به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۶۳ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۳ میلیون و ۲۷۶ هزار ریال هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم می گردد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.