سنندج - وزیر راه و شهرسازی فردا پنج شنبه سفری یک روزه به استان کردستان جهت بازدید از پروژه های فعال حوزه راه و دیگر پروژه های عمرانی خواهد داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی فردا صبح از طریق فرودگاه سنندج وارد کردستان می شود تا از پروژه های فعال حوزه راه و دیگر پروژه های عمرانی استان بازدید به عمل آورد.

محمدصدیق ثابتی گفت: بازدید از پروژه چهارخطه گردنه صلوات اباد سنندج, بازدید از مسیر سنندج - مریوان و تونل باغان, بازدید از مرز باشماق مریوان و بازدید از فرودگاه و بیمارستان سقز بخشی از برنامه های سفر وزیر راه و شهرسازی به کردستان است.

وی افزود: همچنین در ادامه این سفر یک روزه وزیر از پروژه های راهسازی شهرستان بیجار, تونل و جاده گردنه ماموخ در مسیر سنندج - سقز, پروژه روگذر سه راهی مریوان و پروژه بانتا آبیدر سنندج بازدید خواهد داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان ادامه داد: جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی نیز اخرین برنامه وزیر راه خواهد بود که در سنندج برگزار شده تا دستاوردهای سفر در ان تشریح شود.

ثابتی یادآور شد: امیدواریم با حضور وزیر راه و شهرسازی بتوانیم اعتباراتی را برای اتمام پروژه های عمرانی این حوزه جذب کنیم تا روند اتمام پروژه ها تسریع یابد.