شهرکرد- امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره توطئه جدید آمریکا در عراق، گفت: آمریکا از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به حوادث اخیر در عراق، اظهار داشت: آمریکا در عراق به دنبال ایجاد تنش و نا امنی است.

وی اظهار داشت: اعتراضات در عراق ابتدا معیشتی و اقتصادی بود اما هم اکنون عده ای از جمله دختر صدام و کشور های بیگانه از جمله عربستان و امریکا موجب انحراف این اعتراضات شدند.

 امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه ضربه زدن به ایران از مهمترین اهداف امریکا است، بیان کرد:این توطئه و فتنه در عراق نوعی دشمنی با ایران بود.

وی ادامه داد: آمریکا از تمام راه ها و روش ها برای ضربه زدن به ایران استفاده می کند.

مشکلات اقتصادی از مهمترین اهداف مسئولان باشد

وی تاکید کرد: آمریکا با ایجاد داعش نتوانستند کاری در خصوص ضربه زدن به ایران انجام دهد و  در همین راستا به روش های دیگر متوسل شده است.

 امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اینکه حل مشکلات اقتصادی از مهمترین اهداف مسئولان باشد، تاکید کرد: دشمن می خواهد از کم و کاستی ها و مشکلات به نفع خود سوء استفاده کند.

وی در ادامه با اشاره  به مشکلات ایجاد شده در لردگان، بیان کرد: هم اکنون شاهد این هستیم که این مسئله به برکت بصیرت و مصلحت اندیشی  و بیداری این موضوع حل و فصل شده است و امید است خدمات درمان در این منطقه برای حل مشکلات مردم گسترش یابد.