اصفهان- معاون فنی اداره کل راهداری اصفهان گفت: برای خدمت رسانی به زائران اربعین، به جز ۴۹ مجتمع خدماتی رفاهی در استان اصفهان، ۲۲ موکب نیز در محورهای مواصلاتی استان پیش بینی شده است.

محمدعلی صلواتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به رائه خدمات رفاهی شامل توقفگاه، جایگاه سوخت، رستوران، اتاق استراحت و نمازخانه توسط مجتمع های بین راهی اصفهان به زائران حسینی شامل در سطح راه های مواصلاتی استان اصفهان اظهار داشت: بیشترین مسیر زوار اباعبدالله الحسین(ع) از طرف غرب استان اصفهان و محور اصفهان-داران-الیگودرز است که در این مسیر پنج مجتمع خدماتی رفاهی به زوار سرویسهای لازم را ارائه می‌کنند.

پیش بینی ۲۲ موکب در محورهای تردد زائران در استان اصفهان

وی تصریح کرد: به جز ۴۹ مجتمع های خدماتی رفاهی در استان اصفهان، ۲۲ موکب نیز برای پذیرایی از زوار در محورهای تردد زائران پیش بینی شده است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به استقرار موکب ها در نقاط تعیین شده تصریح کرد: با توجه به افزایش دو برابری زوار اربعین حسینی نسبت به سال گذشته و نیاز به افزایش خدمت رسانی در مسیر تردد زوار از ظرفیت موکب‌ها و واحدهای تک موردی نظیر رستوران‌ها نیز در راستای پذیرایی از زائران حسینی استفاده می شود.