کرمانشاه- عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: همه ظرفیتها در مرز خسروی فراهم شده و مردم با تمام توان برای میزبانی زوار پای کار آمده اند و تا ورود آخرین زائر به آنها خدمات رسانی می کنند.

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در حاشیه بازدید از مرز خسروی، به خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: از دیرباز مرز خسروی میزبان زوار سید الشهدا(ع) بوده است و امروز همه ظرفیتها در این مرز فراهم شده و مردم با تمام توان برای میزبانی زوار پای کار آمده اندو تا ورود آخرین زائر به آنها خدمات رسانی می کنند.


نماینده مردم سنقر و کلیایی با شکرگزاری نعمت بازگشایی مرز خسروی، بیان کرد: در حال حاضر امنیت کامل بر مرز خسروی حاکم است و زیرساختهای راه و امکانات رفاهی فراهم شده است.


حجت الاسلام حسینی کیا با تاکید بر اینکه مرز خسروی نزدیک ترین راه دسترسی به عتبات عالیات است، گفت: با توجه به قابلیت های فراهم شده در مرز خسروی زوار بهتر است این مرز را برای تردد انتخاب کنند.


وی افزود: به گواه تاریخ مردم کرمانشاه از دیرباز میزبانان خوبی برای زوار سید الشهدا(ع) بودند و مشهور است که کرمانشاه شهر دو دانگ و چهار دانگ است به این معنا که چهاردانگ آن برای میزبانی از زوار وقف سید الشهدا(ع) است.


حجت الاسلام حسینی کیا با تاکید براینکه در کتب تاریخی آمده که مردم کرمانشاه برای میزبانی از زوار اربعین با یکدیگر رقابت داشتند، گفت: خوشبختانه امسال دوباره این افتخار نوکری نصیب مردم کرمانشاه شده است.


عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در مسیر بازگشایی مرز خسروی خون هزاران شهید تقدیم شده است.