اراک- مسابقات انتخابی کشتی پهلوانی بزرگسالان استان مرکزی با هدف شناخت نفرات برتر برای حضور در رقابت های کشوری در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات انتخابی کشتی پهلوانی بزرگسالان استان مرکزی روز جمعه با شرکت ۴۰ ورزشکار در شش وزن با هدف شناخت نفرات برتر برای حضور در رقابت های کشتی پهلوانی کشور، در سالن کشتی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

 بر اساس این گزارش، رقابت ها به صورت دوره ای پیگیری شد، که در نهایت در وزن ۶۰ کیلوگرم علیرضا محسنی فرد از اراک مقام نخست را کسب کرد. وزن ۷۰ کیلوگرم مصطفی قربانیان از زرندیه، علی صفری و محمد مهدی رضایی هردو از دلیجان مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در وزن ۸۰ کیلوگرم وحید دیوان سالاری از زرندیه و مهدی یوسفی از اراک مقام اول و دوم را به دست آورند. عرفان محمدی مارگیران از اراک سوم شد.

به گزارش مهر، در وزن ۹۰ کیلوگرم غلامرضا سالاروند از زرندیه، عرفان مصلح آبادی از اراک و بنیامین فدایی از دلیجان به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در وزن ۱۰۰ کیلوگرم حامد ویسی از زرندیه بر سکوی نخست ایستاد، امید محمدی و محمد مهدی امینی منش هر دو از اراک مقام های دوم و سوم را کسب کردند. در وزن به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم مهدی غلامی از اراک و مهدی شیخی از دلیجان به ترتیب در جایگاه اول و دوم ایستادند.

 همچنین داوری مسابقات را عمران جباری، سید محمد سجادی، میلاد امیری، ابوالفضل عالیخانی و مجید لک برعهده داشتند. مسابقات زیر نظر هیات ورزش زورخانه ای و پهلوانی استان مرکزی برگزار شد.