یاسوج- رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از راهیابی ۶ اثر هنرمندان استان به نمایشگاه جشنواره هنر عاشورایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شریف اسلامی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: دوازدهمین جشنواره هنر عاشورایی در ۴ بخش نقاشی، تصویرسازی، پوستر و عکس مهرماه امسال با ارسال آثار هنرمندان و علاقمندان برگزار شد.

اسلامی خاطرنشان کرد: هنرمندان کهگیلویه وبویراحمد نیز توانستند آثار خود را در این جشنواره شرکت دهند که پنج اثر نقاشی و یک اثر عکس از این آثار به نمایشگاه جشنواره هنر عاشورایی راه یافت.

وی افزود :در بخش عکس، اسحاق آقایی و در بخش نقاشی، آثار هنرمندان ناهید باقری نسب، راضیه هادی پور، فرزانه دهبان، طاهره براتی و فاطمه فریدونی به این نمایشگاه راه یافتند.

رئیس حوزه هنری استان گفت: نمایشگاه دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی از یکم تا ۱۴ آبان ماه در گالری های شماره یک و دو خانه عکاسان و نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری کشور در تهران میزبان علاقمندان بود.

وی بیان کرد: این مرکز در مهرماه گذشته با برگزاری دو کارگاه پوستر و نقاشی عاشورایی برای هنرمندان استان با حضور دو استاد ملی آثاری را برای حضور در این جشنواره آماده کرده بود.

دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری کشور برگزار شده است.