ارومیه – رزمایش دو روزه الی بیت المقدس با شرکت ۱۵ هزار نیروی بسیجی از مناطق مختلف آذربایجان غربی امروز پنجشنبه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این رزمایش با شعار ۴۰ سال مردمیاری، امنیت و خدمت و با محوریت ارتقای توان رزمی بسیجیان در آذربایجان‌غربی با حضور ۱۵ هزار نیروی بسیجی در استان آغاز شد.

جانشین فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی در خصوص جزییات برگزاری این رزمایش افزود: سه محور دفاعی، امنیتی و امدادی از محورهای اصلی این رزمایش دو روزه است و در روز اول بسیجیان حاضر در رزمایش با حضور در مساجد، اردوگاه‌ها و نقاط پیش بینی شده در استان در کلاس‌های آموزشی و توجیهی مختلف حضور می‌یابند.

سردار اللهوردی داداش‌زاده اظهار داشت: ۶۴ گردان در کل آذربایجان‌غربی در این رزمایش حضور خواهند داشت و در نمایش اقتدار و ایجاد آمادگی در بین گردان‌ها نقش ایفا می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تمرین فراخوانی یگانی، حفظ انسجام سازمانی و فعالیت‌های جمعی گردان‌های بیت‌المقدس و مردمی کردن دفاع از مهمترین اهداف در حال پیگیری در این رزمایش است.

سردار داداش زاده با اشاره به اینکه امنیت پایداری در مرزهای استان حاکم است اضافه کرد: ایجاد امنیتی که موجب آرامش مردم و یاس ضدانقلاب باشد از سایر اهداف برگزاری این رزمایش است.

جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه برگزاری کلاسهای مختلف آموزشی و اجرای برنامه دفاع از اماکن حساس شهری از دیگر برنامه های رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان است عنوان کرد: رزمایش الی بیت المقدس در ارومیه با حضور شش هزار بسیجی در قالب ۱۴ گردان بیت المقدس و کوثر در حال برگزاری است.