ارومیه – فرمانده سپاه ارومیه گفت: امروز بسیج در آمادگی کامل برای مقابله به هر گونه تهدید دشمنان نظام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کریم علی نژاد در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ارومیه اظهارداشت: امروز بسیجیان در آمادگی کامل و روحیه قوی خود برای انجام ماموریت های محوله و مقابله با تهدیدات قرار دارند افزود: حضور مقتدرانه بسیجیان در رزمایش امروز نیز نشان داد این نیروها آماده انجام ماموریت ها به نحو احسن هستند.

وی ادامه داد: بسیجیان شهرستان ارومیه افتخار خادمی این مردم را چه با تلاش برای تامین امنیت و چه در عرصه خدمت رسانی و محرویت زادیی در کارنامه داشته اند.

فرمانده سپاه ارومیه افزود: احداث مدرسه، درمانگاه، سالن ورزشی، حل مشکلات آبرسانی به محلات و روستاها، اشتغالزایی برای جوانان را از مهمترین اقدامات سپاه شهدای استان و نیز نیروهای بسیجی است.

سرهنگ علی نژاد گفت: گروه های جهادی بسیج با حضور در اردوهای جهادی با محوریت مردمیاری از یکسو اقدام به ارائه کمک های علمی، فرهنگی، آموزشی و نیز درمانی از سوی دیگر، احداث زیرساخت های توسعه ای در استان را در کارنامه خود دارند.

وی یاد آور شد: حنایت از مجموعه های فرهنگی مردم نهاد وهمچنین مطالبه گری های موثر با استفاده از ظرفیت های گسترده بسیج از جمله فضای مجازی که به حل برخی واحدهای تولیدی منجر شده نیز از دیگر اقدامات بسیجیان در استان به شمار می رود.

فرمانده سپاه ارومیه افزود: امروز بسیجیان حمایت از رونق تولید، تشکیل گروه های مردمی و تخصصی و نیز مجموعه های دانش بنیان را وظیفه خود می داند که امیدواریم با رفع بروکراسی های اداری و همکاری دستگاه های اجرایی بتوانیم گام های موثری در این زمینه برداریم.