اردستان-فرماندار اردستان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان نشان داد ملت ایران، آمریکا را همچنان دشمن شماره یک خود می داند.

حمید رضا تاملی در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در اردستان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اینکه امروز در اولین راهپیمایی ۱۳ آبان در گام دوم انقلاب شاهد حضور پرشور اقشار مختلف مردم و به ویژه دانش آموزان عزیز هستیم نشان می دهد که قطار انقلاب اسلامی بر روی ریل ارزش ها و اصول خود در حرکت است.

وی افزود: راهپیمایی ۱۳ آبان نشان داد که ملت متعهد و آگاه ایران اسلامی، آمریکا را همچنان دشمن شماره یک خود می داند.

فرماندار اردستان گفت: مردم ایران امریکا را نه تنها دشمن شماره یک خود بلکه دشمن جهان اسلام و تمامی ملت های آزادی‌خواه و مستقل دنیا می داند.

وی ابراز داشت: روز گذشته شاهد سخنرانی بسیار مهم و تاثیر گذار رهبر معظم انقلاب اسلامی بودیم و ایشان یک بار دیگر به عنوان تحلیلگر اصلی نظام جمهوری اسلامی مبانی این نظام را در خصوص آمریکا تبیین کردند.

لزوم توجه به استفاده از فرصت ها و ظرفیت های داخلی

تاملی بیان داشت: همان طور که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند ما چاره ای جز استفاده از فرصت ها و ظرفیت های داخلی خود نداریم و امیدواریم این سخنان  اساسی و راهبردی فصل خطاب برای همه مسئولان باشد و در این مسیر گام بردارند.

فرماندار اردستان تصریح کرد: فکر می کنم  این سخنان اتمام حجت است برای همه کسانی که هنوز فکر می کنند از رهگذر نگاه به خارج فرصت خاصی برای مردم رقم خواهد خورد و بر این اساس شرایط سختی که از نظر اقتصادی امروز متوجه مردم ایران شده نمونه بارز از آخرین دشمنی های نظام سلطه نسبت به مردم ایران است.