اصفهان - راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با شعار «استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» با حضور پر شور مردم اصفهان برگزار شد و نصف جهان یکپارچه شعار مرگ بر آمریکا سر داد.

به گزارش خبرنگار  مهر، پیش از ظهر امروز (دوشنبه) راهپیمایی ضد استکباری یوم الله سیزده آبان با شعار «استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» با حضور پر شور مردم، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و روحانیون اصفهان در میدان امام حسین(ع) اصفهان برگزار شد.

دانش آموزانی که پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا برای آنها تنها در میان خاطرات والدینشان و تولیدات رسانه‌ای است محکم‌تر از نسل های گذشته به میدان آمدند و فریاد زدند هرگز حاضر به سازش و تسلیم نخواهند شد و مسیر مقاومت و پایداری و پاسداری از انقلاب اسلامی را با قوت تمام ادامه خواهند داد.

حضور نسل‌های نخستین انقلاب و بزرگان و انقلابیون دوشادوش نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی از ویژگی‌های بارز راهپیمایی ضداستکباری ۱۳ آبان است که نشان دهنده امتداد مسیر انقلاب اسلامی تا طلیعه ظهور و منزل مقصود است.

مام نسل‌های این سرزمین فرزند خمینی و دشمن آمریکا هستند

نوجوانان و جوانان دختر و پسر با حمل پلاکاردهای تصاویر امام خمینی و امام خامنه‌ای و شعارهای ضد استکباری مسیر راهپیمایی یوم الله سیزده آبان را پیمودند تا جهانیان بدانند فرزندان خمینی تنها در دهه ۴۰ و ۵۰ ایران اسلامی متولد نشدند بلکه تمام نسل‌های این سرزمین فرزند خمینی و دشمن آمریکا و اسرائیل و متحدان مزدورشان هستند.

با وجود تمام فعالیت‌های تبلیغاتی دشمنان علیه نظام مقدس اسلامی و تطهیر رژیم شاهنشاهی اما دانش آموزان با دست نوشته‌ها و پلاکاردهای خود از طاغوت و طاغوتیان ابراز انزجار کرده و دستاوردهای گران سنگ و بسیار انقلاب اسلامی را یادآور شدند تا به دشمن نشان دهند حافظه تاریخی ملت ایران را نمی‌توان با تحریف تاریخ تغییر داد.

سردار سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین، در اجتماع ضد استکباری مردم اصفهان، با اشاره به خروش انقلابی دانش آموزان در ۱۳ آبان سال ۴۳ در اعتراض به تبعید امام خمینی، گفت: در این روز ۶۰ دانش آموز به خاطر اعتراض به رژیم طاغوت به شهادت رسیدند و بیش از یکصد دانش آموز مجروح شدند.

وی در ادامه بیان داشت: دانش آموزان و دانشجویان انقلابی ایران در سال بعد و  در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ در دانشگاهِ مبارزه با آمریکا وارد شدند و با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بار دیگر نفرت خود را از دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی اعلام داشتند.

جانشین سازمان بسیج مشتضعفین با اشاره به اینکه خیزشهای مردمی در قریب به ۸۰ کشور در دنیا با کودتاهای آمریکایی ساقط شده است، تاکید کرد: هوشمندی، ذکاوت و عمل به موقع و به اندازه و انقلابی دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام در تسخیبر لانه جاسوسی تمام معادلات دشمنان را برهم زد و انقلاب دوم را به فرموده امام خمینی (ره) رقم زد.

وی به جنایت‌ها و توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی و مردم ایران اشاره کرد و گفت: تحریم های اقتصادی، علمی، آموزشی، دارویی و غذایی ملت ما را مغلوب نکرد و آمریکا به واقع در اجرای نقشه های خود ناکام ماند.

سخنان انقلابی و ضد استکباری سردار سپهر با شعارهای بی امان مرگ بر آمریکا مردم اصفهان به ویژه جوانان همراه بود که نشان دهنده شور و شعف و روحیه انقلابی آنها در مبارزه با استکبار جهانی و ادامه مسیر مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان در راستای آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه یوم الله ۱۳ آبان با تأکید بر ضرورت اطاعت و تبعیت از رهبر معظم انقلاب و امتداد مسیر انقلاب اسلامی و ضرورت توجه هرچه بیشتر بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی و همچنین تجدید بیعت مردم اصفهان به ویژه جوانان با آرمان‌های انقلاب و رهبر معظم انقلاب و تأکید بر ضرورت مبارزه با استکبار جهانی و عدم پذیرش هر نوع سازش و مذاکره‌ای، قرائت و با شعارهای مردم اصفهان به تأیید رسید.