یاسوج- معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: تلاش ما بر این است که در استان و به خصوص درروستاها زمینه اشتغالزایی و تولید انبوه با کیفیت ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله صمیمی دوست ظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی نهادها و سازمانها در تحقق اقتصاد مقاومتی در استان افزود: در این راستا تفاهم ‌نامه مشترکی میان استانداری، نمایندگان تعدادی از دستگاههای اجرایی با سازمان بسیج مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی سپاه فتح استان منعقد خواند شد.

وی بیان داشت: این امر در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و امنیت غذایی انجام می شود.

صمیمی دوست تصریح کرد: این توافقنامه در راستای بهره ‌گیری از تمام ظرفیتها برای ایجاد اشتغال، رونق تولید، افزایش بهره‌ وری و تامین امنیت غذایی در استان و در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی انجام می شود.

وی افزود: براساس این توافقنامه پیشنهادی هماهنگی و همکاری لازم برای صدور مجوز فعالیتهای تولیدی از سوی جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی و آموزشهای لازم به منظور افزایش تولید، بهره‌ وری، ایجاد اشتغال و درآمد اقتصادی مورد توجه قرار گرفته است.

صمیمی دوست اظهار داشت: تشکیل کارگروه مشترک استانی و شهرستانی بین طرفین قرارداد با حضور مدیران بخشهای فنی و مدیران ادارات وابسته انجام خواهد شد.

وی تشکیل این کارگروه را در راستای برنامه ‌ریزی، اجرا، نظارت و ارزیابی اقدامات و فعالیتها عنوان کرد و گفت: طرفین قرارداد بر ارائه فعالیتهای آموزشی و ترویجی از طریق سازمان جهاد کشاورزی و فنی و حرفه ای استان با همکاری سازمان بسیج مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی سپاه فتح با حضور عوامل کارشناسی در همه روستاهای استان تاکید دارند.