ورامین- رئیس هیئت ورزش بومی محلی ورامین گفت: ۱۴ نفر از ورزشکاران بومی محلی دختر شهرستان ورامین به مسابقات خوشه چین استان البرز اعزام شدند.

حمید شاهسون در گفتگو با خبرنگار مهر ، از اعزام ۱۴ نفر از ورزشکاران بومی محلی دختر شهرستان ورامین به مسابقات خوشه چین استان البرز خبر داد و اظهار داشت: ۱۲ نفر از ورزشکاران بومی و محلی دختر و ۲ نفر از پسران شهرستان ورامین به مسابقات خوشه چین استان البرز اعزام شدند ، این مسابقات در رده سنی نوجوانان و در سطح کشوری و به مدت ۳ روز برگزار می شود.

وی ادامه داد: مسابقه سال گذشته در رده استانی برگزار شد و ورزشکاران غیور شهرستان ورامین اعزامی از طرف هیئت ورزش بومی و محلی شهرستان ، مقام های اول و دوم را در این مسابقه کسب کردند و امسال به عنوان نماینده استان تهران به رقابت می پردازند.

رئیس هیئت ورزش بومی و محلی شهرستان ورامین افزود: امسال نیز نفرات به این مسابقات کشوری دعوت شدند و امیدواریم که امسال نیز مانند سال های گذشته درخشش فراوانی داشته باشند.

شاهسون یادآور شد: اعزام این ورزشکاران از روز جمعه صورت گرفته و این مسابقه تا دوشنبه نیز ادامه دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این دختران و پسران از ورزشکاران روستاهای شهرستان ورامین می باشند و مدال های آنها مایه افتخار دیار ۱۵ خرداد خواهد بود و از زحمات تک تک این عزیزان تقدیر و تشکر را داریم.

لازم به ذکر است که در این مسابقات خانم ها معاف و صادقی به عنوان مربی هدایت تیم را برعهده دارد.