ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک فردا با حضور روسای سه فدراسیون و به منظور بررسی وضعیت آنها برای بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو تشکیل جلسه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست های ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک به ریاست وزیر ورزش و به منظور بررسی وضعیت فدراسیون ها، ورزشکاران و تیم‌های‌شان برای شرکت در بازی های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تشکیل می شود.

این نشست فردا از ساعت ۱۰ در محل وزارت ورزش آغاز می شود. سیدرضا صالحی امیری و محمود خسروی وفا روسای کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک همراه با دیگر مسئولان این دو کمیته و همچنین کاروان های المپیکی و پارالمپیکی اعزامی به توکیو از دیگر افراد حاضر در این نشست هستند.

قرار است از میان رشته های المپیکی وضعیت تکواندو و تیروکمان در ستاد عالی بررسی شود. به همین دلیل از محمد پولادگر و غلامرضا شعبانی بهار روسای فدراسیون های تکواندو و تیروکمان به حضور در این نشست دعوت شده اند.

محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان نیز با حضور در این نشست شرایط ورزشکاران این رشته برای پارالمپیک سال  آینده را گزارش خواهد داد.

در نشست روز یکشنبه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک قرار است شرایط کلی کاروان های اعزامی به توکیو به لحاظ کسب سهمیه هم مورد بررسی قرار بگیرد.