خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه امروز ملت دِین خود را با حضور در صحنه ادا کرد، گفت: دولت به تعهدات خود در کنترل قیمت‌ها و واریز یارانه‌ها عمل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی امروز چهارشنبه در سخنرانی در راهپیمایی امروز مردم خرم آباد در راستای تقویت امنیت و وحدت جامعه، با اشاره به اینکه امروز مردم ولایتمدار و با بصیرت لرستان ثابت کردند که وفادار به انقلاب و نظام هستند و ایمان و اعتقاد راسخ به مسیر باعظمت نظام جمهوری اسلامی ایران دارند، اظهار داشت: امروز مردم غیرت دینی، بیداری و هوشیاری خود را به نمایش گذاشتند و در راهپیمایی شرکت کردند.

وی تصریح کرد: مردم امروز اعلام کردند که درست است در فشار اقتصادی و گرانی به سر می برند، اما هرگز این بهانه ای نخواهد شد تا به امنیت و اقتدار کشور ما آسیبی برسد.

مردم به صحنه آمدند تا اعلام کنند که تابع ولایت هستند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه امروز مردم به صحنه آمدند تا بگویند درست است که از شکل اجرایی طرح مدیریت مصرف سوخت و افزایش قیمت بنزین گلایه و حرف و اعتراض داریم اما هرگز دست از رهبرمان نمی کشیم، افزود: مردم امروز به صحنه آمدند تا بگویند علی رغم همه انتقادات و اعتراضاتی که داریم اما وقتی رهبر بزرگوار و حکیم انقلاب از تصمیم سران قوا حمایت کردند، ما هم تابع ولایت هستیم.

صف مردم از صف اشرار و ضد انقلاب و آشوبگر جداست

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه صف مردم از صف اشرار و ضد انقلاب و آشوبگر جداست، گفت: انقلاب ما یک انقلاب الهی است که مردم آن را با خون خود به وجود آوردند و با تمام وجود از آن حمایت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه های گوناگون انقلاب را حفظ کرده است، تصریح کرد: مردم هرگز به دشمنان این مملکت اجازه عرض اندام نداده اند و هرگز نسبت به بیگانگان و بدخواهان روی خوش نشان نمی دهند. ایمان و وفاداری مردم برای همیشه در تاریخ انقلاب ثبت و ضبط است.

امروز بار دیگر مردم توطئه دشمنان و اشرار و آشوبگران را نقش برآب کردند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تاکید کرد: مردم تاکنون هر توطئه ای علیه مملکت صورت گرفته را به حضور خود خنثی کرده اند، امروز هم بار دیگر توطئه دشمنان و اشرار و آشوبگران را نقش برآب کردند.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب، این شخصیت الهی همه وجودش را برای نظام و انقلاب گذاشت، در بحران ها با شجاعت و درایت و تدبیر همه امور را مدیریت کرد، اظهار داشت: در برهه های مختلف فتنه ۸۸، آشوب های دی ماه ۹۶ و ... رهبر فرزانه انقلاب وجودش را برای مردم و انقلاب و نظام گذاشت، آبروی خود را برای نظام گذاشت؛ امروز هم در این شرایط سخت و دشوار که دشمنان فتنه ایجاد می کنند رهبر فرزانه انقلاب با هوشیاری و درایت از تصمیم سران قوا حمایت کردند.

رهبر معظم انقلاب مدافع نظام و انقلاب است و مصالح عموم مردم را در نظر می گیرد

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مدافع نظام و انقلاب است و مصالح عموم مردم را در نظر می گیرد، تصریح کرد: رهبر انقلاب بیش از هر فردی بر گرانی ها و فشار اقتصادی که مردم متحمل می شوند واقف هستند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه امیدواریم مسئولان به تعهدی که در برابر ملت و رهبر انقلاب داده اند عمل کنند و کوتاهی نکنند، افزود: مسئولان و دولتمردان تصور نکنند راهپیمایی صورت گرفت و خیالشان راحت باشد و نظارت نکنند، الان هم گفته می شود برخی اقلام گران شده است، دولت باید نظارت کند و به تعهد خود عمل کند.

دولتمردان نگذارند گرانی بر گرانی بر مردم تحمیل شود

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه دولتمردان نگذارند گرانی بر گرانی بر مردم تحمیل شود، نگذارند مشکلی بر مشکلات مردم افزوده شود، اظهار داشت: امروز مردم دین خود را ادا کردند و علی رغم همه مشکلات به صحنه آمدند؛ در مقابل مسئولان به فکر مردم باشند و بفهمند مردم چه دردی از گرانی می کشند، احساس کنند وقتی کالایی گران می شود آن کارگر و کارمند چگونه می تواند زندگی خود را اداره کند.

دولت باید با جدیت جلوی افزایش قیمت ها را بگیرد و بگذارند مردم آسایش و آرامش داشته باشند

وی یادآور شد: مسئولان متعهد شدند درآمد ناشی از افزایش قیمت بنزین را به حساب مردم واریز کنند، متعهد شدند جلوی افزایش گرانی کالاها را بگیرند، متعهد شدند منظم و به موقع یارانه ها را واریز کنند؛ باید به تعهدات خود عمل کنند. باید با جدیت جلوی افزایش قیمت ها را بگیرند و بگذارند مردم آسایش و آرامش داشته باشند.