نشست نقد و بررسی کتاب «روایت‌شناسی درام، نگاهی روایت‌شناسانه به ادبیات نمایشی ایران» نوشته پرستو محبی، روز سه‌شنبه ۵ آذر در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست هفتگی شهر کتاب با محوریت نقد و بررسی کتاب «روایت‌شناسی درام، نگاهی روایت‌شناسانه به ادبیات نمایشی ایران» نوشته پرستو محبی روز سه‌شنبه ۵ آذر در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

کتاب «روایت‌شناسی درام، نگاهی روایت‌شناسانه به ادبیات نمایشی ایران» به‌تازگی توسط نشر جام زرین منتشر شده و نویسنده در نگارش آن تلاش کرده درام سه دهه‌ اخیر ایران به‌عنوان بستری برای بازاندیشی در مفاهیم روایت‌شناسانه، عناصر روایی و شیوه‌های روایتگری به کار گرفته شود و از آن به واسطه‌ پلی برای ورود و پیاده‌سازی قاب روایت‌شناسی در بدنه‌ درام استفاده شود.

آنچه در حکم مناسبت و حتی ضرورت این تحقیق بینارشته‌ای به شمار می‌رود، زبان روایی و ساختار کلام محور درام ایران است که از بدو شکل‌گیری‌اش تمایلی به وضوح روایتگرانه، در مقابل ماهیت نمایشگرانه‌ی درام، بروز داده است.

نشست نقد و بررسی این‌کتاب با حضور ابوالفضل حری، بهروز محمودی‌بختیاری و پرستو محبتی مولف اثر همراه است.

این‌برنامه روز سه‌شنبه ۵ آذر از ساعت ۱۶:۳۰ در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم برگزار می‌شود.