بوشهر- رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با اشاره به واگذاری هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر، گفت: امسال ۱۷۰ هزار شغل برای مددجویان ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتصی بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در قالب تفاهم نامه ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکونی کمیته امداد با استانداری بوشهر، ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر واگذار شد.

وی  افزود: در دهه فجر امسال نیز ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر مددجویی در قالب این تفاهم نامه افتتاح می شود.

بختیاری بیان کرد:  همچنین یک هزار واحد مسکونی دیگر سال آینده  تحویل مددجویان استان بوشهر می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور به برنامه ششم پنح ساله کشور در ایجاد اشتغال مددجویان اشاره کرد و ادامه داد: در ماده ۸۲ مصوب شده،ایجاد ۷۰ هزار شغل در هر سال پیش بینی شده که در سال نخست این برنامه ۱۷۰ هزار، سال دوم در سال گذشته، ۱۸۰ هزار اشتغال ایجاد شده و امسال هم به دنبال ایجاد ۱۷۰ هزار شغل ویژه مددجویان کمیته امداد هستیم.

وی یادآور شد: در کمیته امداد بر توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات با نهایت تکریم برای مددجویان تاکید شده و منویات مقام معظم رهبری در این راستا در صدر برنامه‌ها قرارگرفته است.

وی، ایجاد اشتغال،احداث مسکن و ارائه بسته‌های فرهنگی را سه موضوع کاربردی کردن فرمایش رهبر معظم انقلاب  دانست و تاکید کرد: طی ۲۰ سال گذشته تا پایان سال گذشته، ۷۰۰ هزار خانواده پس از دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی و خودکفا شدن از پوشش کمیته امداد خارج شده‌اند.