زنجان-استاندار زنجان، با تاکید بر لزوم پاسخگویی مدیران به نیازها و مطالبات مردم، گفت: باید مدیران به صورت منطقی به مردم پاسخ بدهند. 

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی در شهرستان خدابنده، با اشاره به برداشت شن و ماسه از معدنی در نزدیکی یکی از روستاهای شهرستان خدابنده، لزوم توجه به مسائل زیست محیطی تاکید کرد، گفت: مدیران در زمینه ارائه مجوزهای بهره برداری از معادن دقت کنند و نظارت جامع و کارشناسی در این زمینه صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه نباید مجوزهای بهره برداری از معادن بدون مطالعه داده شود، افزود: مدیرانی که مجوز بهره برداری صادر می‌کنند باید نظارت جدی و مستمر بر فرایند فعالیت معادن داشته باشند تا در صورت انحراف از چارچوب‌های عنوان شده، تا تعیین تکلیف توسط دادگستری تمام کارها متوقف شود. 

استاندار زنجان، با تاکید بر لزوم پاسخگویی مدیران به نیازها و مطالبات مردم، گفت: باید مدیران به صورت منطقی به مردم پاسخ بدهند.

حقیقی با بیان اینکه باید به گونه‌ای عمل کنیم که پروژه‌ها با قوت خوبی در استان زنجان اجرایی شود، ابراز کرد: اتفاقات خوبی از زمان تشکیل ستاد مدیریت شهری در استان زنجان رخ داده است.

استاندار زنجان ابراز کرد: با روندی که در حوزه مدیریت شهری در استان زنجان وجود دارد، اتفاقات خوبی در عرصه خدمت‌رسانی به مردم به وجود خواهد آمد. 

حقیقی تصریح کرد: همه مدیران باید سعی کنند که آرامش را میان مردم ایجاد کنند که اگر این مهم محقق نشود، ناامیدی بین مردم به وجود می‌آید.