نخستین نشست علمی_تخصصی با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب چهارشنبه ۱۳آذرماه در مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) برگزار می شود.

فاطمه ریحانی مدیر مدرسه علمیه زهرای اطهر(س)، در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری نشست علمی_تخصصی با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در این مدرسه علمیه خبر داد و اظهار داشت: نخستین نشست علمی_تخصصی با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب چهارشنبه ۱۳آذرماه در مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) برگزار می شود.

وی افزود: این نشست علمی_تخصصی با سخنرانی حجت الاسلام خاک رنگین استاد برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می شود و شرکت برای عموم آزاد است.

مدیر مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) درباره اهداف این نشست، گفت: مهمترین دلیل برگزاری این نشست تقویت روحیه پژوهشگری طلاب در زمینه انتخاب موضوع بیانیه گام دوم انقلاب بود چرا که علم و پژوهش موثرترین مسیر در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

ریحانی با تاکید بر اینکه طلاب شرکت کننده در این نشست باید با مطالعه و تسلط کامل بر محورهای بیانیه گام دوم حاضر شوند، گفت: عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب یکی دیگر از اهداف مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) در برگزاری این نشست است.

وی با تاکید بر اینکه اهداف بیانیه گام دوم رهبری با تقویت مبانی انقلابی محقق می شود، خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه در تحقق محورهای بیانیه گام دوم می توانند نقش به‌سزایی ایفا کنند.