بوشهر - معتمدین اصلی و علی البدل عضو هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان تنگستان انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل عضو هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان تنگستان با حضور فرماندار، دادستان، رئیس ثبت احوال، رئیس و اعضای هیات نظارت بر انتخابات شهرستان و رئیس هیات بازرسی بر انتخابات شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان تنگستان صبح چهارشنبه در این نشست با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات اظهار داشت: انتخابات مانور اقتدار ملی را به نمایش می گذارد و مبنای ما در انتخابات فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری با رعایت اصل بی طرفی و اجرای مر قانون در صیانت از حقوق کاندیداها و آرای مردم است.

عبدالحسن رفیعی پور اضافه کرد: تشویق مردم برای حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات نیز از دیگر مواردی است که اعضای هیئت اجرایی و نظارت باید با تعامل بستر را برای تحقق این موضوع نیز فراهم کنند.

معتمدین دعوت شده از بین خود تعداد ۸ نفر از اعضای اصلی و ۵ نفر از اعضای علی البدل هیئت اجرایی را با رای مخفی انتخاب کردند.

محمد اعتمادیان، عباس لطفی نژاد، سید محمد رضا حسینی، علی خسروخواه،  غلامحسین احمدپیری، رضا اسدی، خضر کیامرزی و جبار ایزدی پناه به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان تنگستان انتخاب شدند.