بوشهر - در آئینی با حضور مسئولان، از داولطبان منتخب جمعیت هلال احمر استان بوشهر تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ظهر چهارشنبه در همایش تجلیل و تقدیر از داوطلبان هلال احمر استان بوشهر اظهار داشت: جمعیت هلال احمر خدمات مناسب و متنوعی را به جامعه ارائه می‌کند که شایسته تقدیر است.

مجید خورشیدی با اشاره به خدمات خوب جمعیت هلال احمر در عرصه ‌های مختلف خدمات رسانی از هلال احمر به عنوان نهادی خوب و تاثیر گذار در زمینه های امدادی و عام المنفعه نام برد.

وی خدمات خوب توانبخشی و کمک در روند بهبود مراجعه کنندگان را خیلی خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان بوشهر در این عرصه پیشقدم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، وجود داوطلبین را از ذخائر جمعیت هلال احمر دانسنت و گفت: داوطلبین در این راه کمک شایانی به هلال احمر کرده‌اند و باید همواره قدردان این زحمات بود.

غلامرضا حاجیانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز در این آئین از روحیه داوطلبی و نقش آن در کمک به همنوع و همچنین ایثار و از خود گذشتگی داوطلبان در همه عرصه های خدمت رسانی تقدیر کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز از زحمات همه خیرین و داوطلبین که در راه انسان‌دوستانه قدم برمی‌دارند و از خود تصویر خوبی به جا می‌گذارند تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام عباس دشتی استفاده از توان توانمندان در خدمت و دستگیری از نیازمندان را حلقه واصله این امر مهم دانست و عقوبت و اجر اخروی را برای آنان. آرزو کرد.

وی همچنین اضافه کرد: ۱۴ آذر ماه بهانه‌ای است برای تقدیر و تشکر از همه داوطلبین و بهانه ای است برای اینکه داوطلبین ظرفیت‌های خودشان را بیشتر در یابند.

در این همایش برنامه های جانبی از جمله شعر، خیام خوانی، پخش کلیپ خدمات جمعیت و  . . . انجام شد که در پایان مراسم با حضور مسئولین از زحمات منتخبین داوطلب تجلیل و تقدیر شد.