بوشهر - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: در عملیات مشترک پلیس بوشهر و فارس ۵۹ کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا شبانی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله و مبارزه جدی با مواد مخدر تلاش گسترده‌ای صورت گرفته است و محیط برای سوداگران ناامن شده است.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق شدند با انجام  اقدامات اطلاعاتی و تلاش های شبانه روزی، یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که به صورت حرفه ای و عمده در امر قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر و فارس فعالیت داشتند را شناسایی کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: با گسترش چتر اطلاعاتی مشخص شد سرکرده باند قصد دارد با همکاری چند نفر از عوامل خود، محموله مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه سواری ساینا در یکی از شهرستان های استان فارس جابجا کند.

سرهنگ شبانی اضافه کرد: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در یک عملیات دقیق و هماهنگ، خودروی حامل مواد مخدر در محور مواصلاتی شهرستان لامرد شناسایی و توقیف شد.

وی با تشکر از همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: در بازرسی از خودروی توقیفی ۵۹ کیلو و ۴۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و چهار متهم دستگیر و دو خودرو نیز توقیف شد.