سمنان - استاندار سمنان بابیان اینکه به دلیل رانش زمین در منطقه حسین‌آباد کالپوش میامی بخشی از فضاهای آموزشی دچار تخریب شد، گفت: مشکلات فیزیکی مدارس به سرعت رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر ظهر چهارشنبه در دیدار با رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به میزبانی فرمانداری سمنان بابیان اینکه در ابتدای سال جاری پس از بارندگی‌های شدید و رانش زمین در حسین‌آباد کالپوش میامی، مدارس این منطقه دچار مشکل و تخریب شدند، ابراز داشت: انتظار می‌رود با حمایت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور مشکلات فیزیکی مدارس حسین‌آباد رفع شود و شاهد کلنگ‌زنی و ساخت مدارس باکیفیت در این مناطق باشیم.

وی بابیان اینکه استان سمنان با دارا بودن وضعیت خاص خوشبختانه در حوزه آموزش از کیفیت خوبی برخوردار است، افزود: امکانات آموزشی مدارس استان چندان مناسب نیست و این مهم مطلبد تا از این نظر نیز شاهد رشد و ارتقای خوبی در حوزه آموزشی باشیم.

استاندار سمنان بابیان اینکه اتمام انگیزه‌ها و زیرساخت‌های لازم برای تحقق اهداف سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در استان وجود دارد، ابراز داشت: وجود مدارس تخریبی و فضاهای آموزشی بسیار زیادی که نیازمند به مقاوم‌سازی هستند می‌طلبد تا این سازمان برای رفع مشکلات پیش روی این حوزه اقدامات موثر تری بردارد.