دزفول- معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی شهرستان‌های دزفول، شوش و اندیمشک امروز در دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول گشایش یافت.

نعمت طهماسبی در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به مناسبت هفته «پژوهش» همچون سال‌های گذشته، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی ۳ شهرستان دزفول، شوش و اندیمشک به میزبانی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور از امروز آغاز به کار کرده است.

وی افزود: در این نمایشگاه ۴۰ غرفه وجود دارد که از این تعداد ۲۵ غرفه مربوط به مراکز پژوهشی، ادارات و شرکت‌های ۳ شهرستان دزفول، شوش و اندیمشک هستند و ۱۵ غرفه نیز مربوط به انجمن‌های علمی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول است.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز شنبه تا چهارشنبه ۲۷  آذرماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ عصر آماده بازدید عموم علاقه‌مندان است.

وی در ادامه حرکت بر روی مرزهای دانش، حل مشکلات در سطح ملی و بین المللی و اثرگذاری فرهنگی و اجتماعی را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد و گفت: مردم با پژوهش و اهمیت آن در موفقیت آشنایی چندانی ندارند؛ بنابراین یکی از اهداف برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی آشنایی عامه مردم و به ویژه قشر دانش آموزان با پژوهش است تا با ایجاد میل و رغبت در آنها، به سمت پژوهش سوق داده شوند.

طهماسبی با تأکید بر ضرورت حضور مسئولان در این نمایشگاه به منظور سرمایه گذاری بر روی طرح‌های پژوهشی، عنوان کرد: آیین تجلیل از پژوهشگران برتر نیز ساعت ۱۰ روز چهارشنبه با حضور مسئولان سه شهرستان دزفول، شوش و اندیمشک در دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول برگزار خواهد شد.

به گزارش مهر، ۲۵ آذرماه در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز پژوهش نام‌گذاری شده است.