بوشهر- شهردار بوشهر از ایجاد بازارچه‌های میوه در نقاط مختلف شهر بوشهر با همکاری بخش خصوصی خبر داد.

سید نورالدین امیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای ایجاد مراکز عرضه فروش میوه و تره‌بار افراد توانمند شناسایی و انتخاب می‌شوند تا دسترسی مردم به محصولات موردنیاز با قیمت مناسب فراهم شود.

وی بیان کرد: عرضه کالا با قیمت مناسب در شهر بوشهر موردتوجه قرار دارد که در این راستا ۷ نقطه تاکنون شناسایی‌شده که با همکاری بخش خصوصی تا قبل از پایان سال بازارچه‌های میوه در نقاط مختلف شهر بوشهر ایجاد می‌شود.

امیری با اشاره به اینکه اکنون ۷ نقطه برای ایجاد بازارچه میوه و تره‌بار شناسایی‌شده است اضافه کرد: در نهایت ۵ نقطه برای راه‌اندازی بازارچه میوه و تره‌بار در شهر بوشهر تعیین و در اختیار بخش خصوصی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: سهولت دسترسی خانواده‌ها به مکان‌های عرضه میوه و تره‌بار، ساماندهی دست‌فروشان و کاهش حجم ترافیک در شهر بوشهر از جمله اهداف ایجاد بازارچه‌های میوه است.

امیری اظهار داشت: ایجاد سرویس بهداشتی، پارکینگ خودروها، دسترسی ایمن برای عابران پیاده و جمع‌آوری دست‌فروشان مستقر در حاشیه خیابان‌ها موردتوجه ویژه قرارگرفته است.

شهردار بوشهر خاطرنشان کرد: تمامی این بازارچه‌ها بر اساس گذر بندی‌های موجود در طرح تفصیلی احداث می‌شوند که مهم‌ترین ویژگی آن دسترسی آسان شهروندان به این مکان‌ها است.