انزلی- رزمایش الی بیت المقدس با هدف افزایش آمادگی بسیجیان در مقابله با نیروهای تکفیری در بندرانزلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران بندرانزلی پیش از ظهر جمعه در حاشیه برگزاری این رزمایش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رزمایش الی بیت المقدس با هدف افزایش آمادگی بسیجیان در مقابله با نیروهای تکفیری و هرگونه تهاجم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بندر و ساحل انزلی برگزار شد.

سرهنگ مهدی صفاتی افزود: در مرحله اول از این رزمایش بسیجیان با اطلاع داشتن از ورود نیروهای داعش توسط یک فروند شناور صیادی، آن شناور را با قایق‌های تندرو محاصره و در بازرسی از شناور، نیروهای دشمن را دستگیر و خارج کردند.

وی با بیان اینکه در این رزمایش گردان الی بیت المقدس شهید جواد دوربین در دو بخش آبی و خاکی حضور داشت، ادامه داد: در بخش دوم از این رزمایش حمله داعشی ها از دریا به ساحل خزر در محدوده دهکده مقاومت سپاه پاسداران انزلی جانمایی و طراحی شده بود که صحنه‌هایی از جنگ واقعی نیروهای بسیجی با عوامل تکفیری به صورت نمادین به نمایش عموم گذاشته شد.

سرهنگ صفاتی همچنین گفت: این رزمایش به گونه‌ای طراحی شده بود که مردم عمق تلاش و کوشش و مجاهدت نیروهای مقاومت را در جنگ با دشمن از نزدیک شاهد باشند.

وی با ضمن تشکر و قدردانی از همه همکاری‌های صورت گرفته برای برگزاری این رزمایش، افزود: نیروهای بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای نظامی گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا در هر زمان و مکان آمادگی مقابله با هرگونه یاوه گویی و زیاده خواهی‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارد و اجازه نخواهد داد دشمن گوشه چشمی به میهن اسلامی داشته و یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست اجانب بیفتد.