معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از برپایی ۴۲۱ دستگاه چادر امدادی برای اسکان اضطراری سیل زدگان در مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد سجادی با اشاره به توزیع اقلام امدادی و زیستی میان سیل زدگان در ۱۴ استان اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، فارس، قم، کرمان، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی، مازندران و هرمزگان از ۲۵ آذرماه تا ساعت ۸ صبح امروز یکشنبه اول دی ماه، گفت: در این مدت ۴۲۱ دستگاه چادر امدادی برای اسکان اضطراری هموطنان در مناطق سیل زده برپا شده است.

وی به توزیع ۱۰ هزار و ۲۷۴ تخته پتو میان سیل زدگان اشاره و تاکید کرد: ۴ هزار و ۳۱۴ تخته موکت، ۱۳ هزار و ۴۱ کیلوگرم نایلون، ۴۲۴ ست شست و شو، ۲۶۵ ست بهداشتی، ۸۰۳ ثوب البسه، یک هزار و ۳۵۸ شعله والوور میان متاثران از سیل توزیع شده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به توزیع اقلام غذایی میان سیل زدگان، افزود: ۴ هزار و ۵۵۲ بسته غذایی، ۱۲ هزار و ۷۰۱ قوطی کنسرو، ۹۱۳ کیلوگرم خرما، ۱۵۲ هزار و ۴۵۸ قرص نان، یک هزار و ۱۹ کیلوگرم برنج، ۳۴۶ کیلوگرم روغن، ۷۵۹ کیلوگرم حبوبات، ۹۸۵ کیلوگرم قند و شکر، یک هزار و ۴۶ بسته بیسکویت و ۲ هزار کیلوگرم آرد میان سیل زدگان توزیع شده است.