بوشهر - رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: در فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، میزبانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران از ورزشگاه‌های بدون« VAR »گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر بهاروند پیش از ظهر چهارشنبه در مجمع انتخابی هیئت فوتبال استان بوشهر عنوان کرد: استان بوشهر دارای تاریخی بزرگ در عرصه فوتبال است و تاکنون بازیکنان زیادی از این استان به سطح ملی رسیده‌اند.

وی دستیابی به موفقیت را نیازمند همکاری و مشارکت همگانی دانست و اضافه کرد: رشد و توسعه فوتبال در استان‌ها یکی از مهمترین اولویت‌های فدراسیون است و مسئولان استان نیز باید کمک کنند و پای کار باشند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با تاکید بر لزوم حمایت از نمایندگان استان بوشهر در لیگ‌های فوتبال کشور، خاطرنشان کرد: تیم‌هایی چون شاهین بوشهر، ایران‌جوان، و پارس جنوبی جم نیازمند حمایت ویژه هستند.

وی بیان کرد: امیدواریم مسائل و مشکلاتی که برای پارس جنوبی جم به وجود آمد حل شود و این دو تیم در لیگ برتر مانده و شاهد درخشش فوتبال بوشهر باشیم.

بهاروند با اشاره به اینکه بیش از ۱۶ سال رئیس هیئت بوده‌ام اضافه کرد: با مشکلات هیئت‌ها آشنایی دارم و باید با وجود سلایق مختلفی که در فوتبال وجود دارد، از همه ظرفیت‌ها و استعدادها استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه یک خانم هم در جمع کاندیداهای انتخابات هیئت فوتبال بوشهر حضور داشته است، افزود: این حضور بانوان بیانگر این است که فوتبال یعنی خانواده و تنها مربوط به آقایان نیست.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران استفاده از کمک‌داور ویدئویی در فصل آینده فوتبال را یک ضرورت دانست و گفت: با تصویب هیئت رئیسه هر استادیومی که VAR نداشته باشد نمی‌تواند میزبان باشد.