بوشهر - مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: هیئت‌های ورزشی استان بوشهر مستقل عمل می‌کنند و دخالتی در کار هیئت‌ها نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بهروزیان فرد ظهر چهارشنبه در مجمع هیئت فوتبال استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در عرصه فوتبال است که باید به خوبی از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه صلاحیت چهار کاندیدا برای انتخابات هیئت فوتبال استان بوشهر تائید شده است، اضافه کرد: سید علیرضا کازرونی، امیرحسین محتشم، سید یونس موسوی، و فخرالسادات هاشمی تائید صلاحیت شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر به ارتقای جایگاه ورزش استان بوشهر طی سال‌های اخیر اشاره کرد و ادامه داد: این پیشرفت‌ها با همراهی و تلاش ویژه هیئت‌های ورزشی استان محقق شده است.

وی با بیان اینکه هیئت‌ها ی ورزشی استان بوشهر در تصمیمات قانونی خود مستقل عمل می‌کنند افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این چند سال در امور هیچ هیئتی دخالت نکرده است.

مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان بوشهر چهارشنبه با حضور حیدر بهاروند دبیر فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ و اعضای این مجمع در بوشهر برگزار شد.

در این مجمع امیرحسین محتشم با ۱۶ رأی برای یک دوره چهارساله به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر انتخاب شد.