کرمانشاه- نایب‌ رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه گفت: جریان اصلی انقلاب پرچمدار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا دودمان عصر امروز در نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه با اصحاب رسانه اظهار داشت: ملت ایران در ۴۰ ساله بعد از انقلاب در هر برهه‌ای یا به پیروزی رسیده یا تجارب بزرگی کسب کرده که مقدمه‌ای برای پیروزی‌های آتی بوده است.

وی افزود: طی اتفاقات چند سال اخیر در کشور به ظاهر چیزهایی از دست دادیم از جمله صنعت هسته‌ای یا توقف روند رو به رشد اقتصادی، اما یک تجربه بزرگی هم به دست آوردیم که متقاعد شدیم راه‌حل مشکلات کشور در داخل و تمسک به آرمان‌های اصیل انقلاب است.

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه، مسیر پیشرفت کشور را در توجه به جوانان دانست و بیان داشت: نگاه به خارج از کشور همانگونه که از دید قرآن کریم مردود بوده را به عینه تجربه و از سال ۹۲ با گوشت و پوست خود درک کردیم و این در سال‌های آتی چراغ راه ملت ایران خواهد بود.

دودمان ادامه داد: علی رغم فشارهای اقتصادی پیروزی بزرگی کسب کردیم؛ دشمن برای نابودی اقمار مستضعف جمهوری اسلامی و متحدین قلیل ما در منطقه آمده بود، اما امروز صدای ما در کنار مرزهای اسرائیل شنیده می‌شود و نیروهای ما آنجا مستقر شده‌اند و اینها را نباید دست کم گرفت. در چند ماه آتی هم اگر همین مسیر را ادامه دهیم حتماً قله‌های دیگری فتح می‌شود.

وی با بیان اینکه شورای ائتلاف با دید حمایت از نیروهایی که دغدغه اسلام و انقلاب دارند در چند سال اخیر مسیر رو به رشدی داشته است، تصریح کرد: ما از حرکات هیئتی از روی خلوص که برخی جاها جواب داد و پیروز هم بودیم به یک حرکت سیستماتیک در بدنه و مدیریت جریان انقلاب رسیدیم.

دودمان بیان داشت: این حرکت در انتخابات ۹۴ موجب تجمیع آرا شد و در رقابت با دولت مستقر و علی رغم تخریب‌های ناجوانمردانه پاسخ خوبی گرفتیم و بعد از آن نیز روند رو به رشدی داشتیم که در انتخابات پیش روی مجلس هم با جریان پوست‌اندازی شده و مترقی انقلابی پاسخ خوبی از مردم خواهیم گرفت.

این مسئول تاکید کرد: تمام نیروها و احزاب انقلابی که داعیه انقلاب دارند و زیر پرچم‌های سبز و بنفش نبوده‌اند با وجود اختلاف سلیقه گرد هم جمع شده‌اند و یک هدف نجات جامعه و مجلس را دنبال می‌کنند.

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه افزود: امروز نیاز اساسی به مجلس متعهد، متخصص و بااراده داریم که در رأس امور باشد و سکان اداره کشور را به دست گیرد.

دودمان گفت: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و ضرورت پوست‌اندازی جریان انقلاب رویکرد جوانگرایی در شورا وجود دارد و حداقل ۵۰ درصد از اعضا جوانان زیر ۴۰ سال هستند و با سناریو جوانان راه را پیش می‌بریم.

وی روند از پایین به بالای انتخاب کاندیداها را مورد اشاره قرار داد و گفت: مردم هر منطقه در جمع‌های ۵۰۰ تا یک هزار نفره چند برابر ظرفیت کاندیداهای انقلابی را شناسایی کرده و با نظرسنجی آنهایی که بخت بیشتری دارند انتخاب می‌شوند.

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه همدلی فعلی بین اعضای شورا را تا قبل از تشکیل آن کمتر شاهد بودیم، تاکید کرد: جریان اصلی انقلاب همین پرچم شورای ائتلاف است.

دودمان اظهار داشت: بعد از مجلس هم تلاش خواهیم کرد که در انتخابات ریاست جمهوری هم رئیس جمهور انقلابی، مؤمن و پرتلاشی روی کار آید تا بسیاری از مشکلات مردم رفع شود.