شهرکرد-راهپیمایی ۹ دی با حضور پر شور مردم استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، گردهمایی گرامیداشت ۹ دی پیش از ظهر دوشنبه با حضور پر شور مردم استان چهارمحال و بختیاری در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

مردم سپس با حضور در خیابان و انجام راهپیمایی و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه گر و.. حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی در این استان رقم زدند.

مردم استان چهارمحال و بختیاری با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۹ دی بار دیگر حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی به جهانیان اثبات کردند.

مردم با حضور پر شور خود در این گردهمایی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل بار دیگر وحدت ویکپارچگی خود را به جهانیان اثبات کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۹ دی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره اینکه مردم بار دیگر وحدت و همدلی خود را به جهانیان اثبات کردند، اظهار داشت: مردم با حضور پر شور خود حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی در این استان خلق کردند.

علی گرجی بیان کرد: حماسه ۹ دی بیانگر وحدت و همدلی مردم و روز بصیرت شناسی است.

وی تاکید کرد: مردم چهارمحال و بختیاری از دیرباز در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور پر رنگی داشته اند و نقش تأثیر گذاری در شکست توطئه‌های مختلف دشمن داشته اند.

راهپیمایی ۹ دی در شهرکرد از مصلای امام خمینی (ره) تا چهارراه اداره برق برگزار شد.