قدس- استاندار تهران با اشاره به اینکه از شهرستان‌های استان تهران غافل بودیم و در قدس این وضعیت به مراتب بدتر است گفت: بهره برداری مردم از آب شرب در شهر قدس تسریع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر دوشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی انتقال آب سطحی به شهرستان طی سخنانی اظهار داشت: اساساً طرح‌های آبرسانی هزینه بر و بسیار دشوار است و نیازمند هماهنگی‌های بین بخشی است.

محسنی بندپی افزود: با اجرای طرح انتقال آب سطحی برای نخستین بار در استان تهران و شهرستان قدس و در غرب استان آب شرب با کیفیت در اختیار شهروندان شهرستان قدس قرار می‌گیرد و تبدیل آب‌های سطحی به آب شرب به مراتب دشوارتر و در عین حال هزینه تر بر است اما برای دولت تدبیر و امید سلامت مردم در اولویت قرار دارد.

وی بیان داشت: از شهرستان‌های استان تهران غافل بودیم و در شهرستان قدس این وضعیت به مراتب بدتر است لذا با تغییر دیدگاه و نگرش به استان تهران و شهرستان‌های استان شاهد جهشی عظیم در توسعه استان تهران بودیم.

استاندار تهران با بیان اینکه حقوق شهروندی برای بدنه اجرایی دولت تعهد ایجاب می‌کند تا پیگیر مطالبات مردم شریف استان باشیم گفت: با مطالبه گری که خواهیم داشت شاهد افتتاح طرح‌های درمانی و آموزشی خوبی در غرب استان خواهیم بود و به عنوان استاندار تهران به مردم شهرستان قدس قول می‌دهم که هر آنچه توان داشته باشم برای تسریع در بهره برداری مردم از آب شرب این طرح به کار بگیرم.