رشت- اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی و جامعه قرآنی استان گیلان در پیامی شهادت سردار (حاج قاسم سلیمانی) را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی و جامعه قرآنی استان گیلان در پیام شهادت سردار (حاج قاسم سلیمانی) را تسلیت گفتند.

در متن این پیام آمده است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا «از میان مؤمنان مردانی اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند.

شهادت آرزوی دیرینه مردان خدا و همه مجاهدان فی سبیل الله است

سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت و مبارزه با طاغوت و طاغوتیان به جمع یاران شهید خود پیوست و به آرزوی دیرین خود رسید.

بدون تردید قطرات خون پاک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش فصل جدیدی در مبارزه امت اسلامی با جبهه استکبار جهانی در رأس آن شیطان بزرگ آمریکای جنایت پیشه و رژیم غاصب صهیونیستی و تحقق اهداف و آرمان پاک شهدا و امام شهیدان خواهد.

اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی و جامعه قرآنی گیلان ضمن محکوم کردن این جنایت وقیحانه و عرض تسلیت به محضر حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداه) و تمامی همرزمان و دوستان آن شهید عزیز، به ویژه خانواده گرامی ایشان، اعلام می‌دارد به شهادت رساندن این سردار شهید را اوج استیصال آمریکا در مواجهه با انقلاب اسلامی دانسته و با توجه بر سنت الهی خون پاک و مطهر شهدای والامقام خاصه این شهید والا مقام موجبات پیروزی و غلبه جبهه اسلام و مسلمین بر جبهه کفر و نفاق را فراهم خواهد کرد.